29. اسفند 1393 - 18:11   |   کد مطلب: 5282
مسوول بسیج جامعه زنان کشور گفت: مردم و نسل جان و حتی علاقه مندان به انقلاب و خط مقاومت تمایل به بازدید از این مناطق دارند و بسیاری ازدستگاهها باید وظایفی را برعهده بگیرند اما الان این عزم و اراده دیده نمی شود.
تقویت سفرهای راهیان نور نیازمند عزم دولتی است

به گزارش شبنم ها، مینو اصلانی مسوول بسیج جامعه زنان گفت: برای حفظ زیارتگاهها و و دائمی شدن آنها اعتبارات زیادی لازم است و در حال حاضر با بودجه فعلی بسیج به تنهایی پای کار است و نیاز به حضورسازمانهایی بیشتری است و عزم دولت را میطلبد.

وی ضمن اعلام برنامه های امسال راهیان نور بسیج جامعه زنان گفت:امسال نیز مانند سالهای گذشته کاروانای زیادی از خانواده ها و به صورت تخصصی تر با حضور زنان و دختران علاقه مند برگزار میشود وبازدید از جبهه های جنگ حق علیه باطل انجام میگیرد .

 وی گفت : تمهیدات ویژه ای برای این بخش در نظر گرفته ایم و مراکز و اردوگاههای خواهران ر بررسب کردیم و آمادگی خوبی دراین محل ها وجود دارد و نقاط ضعف الهای قبل به خوبی رفع شده است.

اصلانی افزود:در سال جدید دوره های روایت گری را برای خواهران علاقه مند برگزار کردیم و امسال راویان بیشتری  داریم و تلاش این است که تعداد خواهران راوی را افزایش دهیم و هر کارون یک راوی داشته باشد.همچنین راویان نقش زنان در دفاع مقدس را تشریح خواهند کرد.

وی راهیان نور را موضوعی  ملی و حتی بین المللی دانست و افزود:مردم و نسل جان و حتی علاقه مندان به  انقلاب و خط مقاومت تمایل به بازدید از این مناطق دارند و بسیاری ازدستگاهها باید وظایفی را برعهده بگبرند  اما الان این عزم  و اراده دیده نمیشود.

وی با اشاره به اینکه دولت و سایر قوا  باید برای حفظ راهیان نور به میدان بیایند گفت: اگر مشکلاتی هست باید برطرف شود و خلا های قانونی رفع شود و زیر ساخت های مورد نیاز تامین شود تا مردم با سهولت از مناطق بازدید داشته باشند.

اصلانی گفت:ذخایر دفاع مقدس باید حفظ شود و مناطق نیازمند نگهداری است که سرمایه زیادی می طلبد و بودجه بسیج محدود است. همچنین خواسته من این است که یادمان ها در طول سال فعال باشند اما به خاطر محدودیت الان نمی توانین این کار را بکنیم.

منبع: basij.ir

دیدگاه شما

آخرین اخبار