4. فروردين 1394 - 19:17   |   کد مطلب: 5300
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقرر شد که اعتبار برای اجرای قانون افزایش مرخصی در دستگاه‌ها و سیاست جمعیتی در نظر گرفته شود.
اختصاص اعتبار برای اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان

به گزارش شبنم ها  به نقل از تسنیم ، شهیندخت مولاوردی در خصوص اجرایی شدن قانون افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه از سوی برخی دستگاه‌ها اظهار داشت: این یک قانون است و تمام دستگاه‌ها باید آن را اجرا کنند.

وی ادامه داد: پیگیری‌های بسیاری از سوی معاونت امور زنان و خانواده برای اجرای قانون فوق صورت گرفت که نهایتاً مقرر شد که در قالب سیاست‌های کلی جمعیتی اعتباری برای ما به تفاوت این زمان مرخصی در نظر گرفته شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: با پگیری‌های معاونت امور زنان و خانواده رایست‌جمهوری مقرر شد که دستگاه‌ها در مجموعه خود نیز اعتباری برای این امر اختصاص دهند.

مولاوردی با بیان اینکه یگیری اجرایی شدن قانون افزایش مرخصی زایمان زنان بیشترین زمان را برد، اما کمترین نتیجه را داشت، افزود: باید بگویم که از آذر ماه آموزش و پرورش این قانون را اجرا کرده است و خدمات درمانی نیز آن را اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه یک ضرورت محسوب می‌شود، ادامه داد: متاسفانه سازمان تامین اجتماعی به طور کامل این قانون را اجرا نکرده است که امیدوریم این قانون اجرایی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: پیشنهاد دادیم که این طرح در تمام دستگاه‌ها به اجرا در بیاید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار