9. فروردين 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 5355
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما در یک سال گذشته بیشتر شنونده بودیم و در تلاش بودیم تا به یک شناخت درست از وضعیت زنان در جامعه دست پیدا کنیم چرا که شناخت پایه برنامه ریزی برای سال های آتی و برنامه ششم توسعه است.
 معاونت زنان ریاست جمهوری سال ۹۳ شنونده بود/ آسیب شناسی وضعیت زنان مهمترین دستاوردی که مقدمه برنامه های سال های آینده است

به گزارش شبنم ها به نقل از خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، شهیندخت ملاوردی در خصوص مهمترین اقدامات حوزه زنان و امور خانواده در معاونت ریاست جمهوری گفت: ما در یک سال گذشته بیشتر شنونده بودیم و در تلاش بودیم تا به یک شناخت درست از وضعیت زنان در جامعه دست پیدا کنیم چرا که شناخت پایه و مقدمه همه اقدامات است.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: خوشبختانه آسیب شناسی انجام شده در این حوزه در سال گذشته مطلوب بود و به جمع بندی خوبی در این زمینه رسیدیم که پایه برنامه ریزی برای سال های آتی و برنامه ششم توسعه است.

 

ملاوردی خاطر نشان کرد: حوزه زنان و امور خانواده در سال آینده برپایه آسیب شناسی ها و مطالعات انجام شده برنامه های مهمی را برنامه ریزی کرده و در دستور کار قرار خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار