12. فروردين 1394 - 20:20   |   کد مطلب: 5389
نامه اعضای مجمع زنان فرهیخته بسیجی سراسر کشور به رییس جمهور:
نرمش قهرمانانه با لغو کامل تحریمها بدون تن دادن به توافق دومرحله ایی و pmd
اعضای مجمع زنان فرهیخته بسیجی سراسر کشور در نامه ای به رییس جمهور خواستار نرمش قهرمانانه با لغو کامل تحریم ها بدون تن دادن به توافق دومرحله ایی و pmd شدند.
نرمش قهرمانانه با لغو کامل تحریمها بدون تن دادن به توافق دومرحله ایی و pmd

به گزارش شبنم ها به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، اعضای مجمع زنان فرهیخته بسیجی سراسر کشور در نامه ای به رییس جمهور خواستار نرمش قهرمانانه با لغو کامل تحریم ها بدون تن دادن به توافق دومرحله ایی و pmd شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

 

إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَمُواْ تَتَنزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَئکَةُ أَلَّا تخََافُواْ وَ لَا تحَْزَنُواْ وَ أَبْشِرُواْ بِالجْنَّةِ الَّتىِ کُنتُمْ تُوعَدُونَ نحَنُ أَوْلِیَاؤُکُمْ فىِ الْحَیَوةِ الدُّنْیَا وَ فىِ الاَْخِرَةِ.....َ بر آنان که گفتند: پروردگار ما اللَّه است و پایدارى ورزیدند، فرشتگان فرود مى آیند که مترسید و غمگین مباشید، شما را به بهشتى که به شما وعده داده شده بشارت است. ما در دنیا دوستدار شما بودیم و نیز در آخرت دوستدار شماییم......(فصلت، آیه 03 و 13)

جناب آقای رییس جمهور
سلام

سال ۱۳۹۴  در بهاری فاطمی در میان نزول باران بهاری آغاز شد و حقیقت سرسپردگی همه عالم را به خداوند یگانه یادآوری نمود.

قطعا طی سال گذشته  مجموعه همکاران جنابعالی در هیات اجرایی کشور و به ویژه اعضای محترم هیات مذاکره کننده هسته ای زحمات بی دریغی را متحمل شدند که ان شاالله مورد قبول پروردگار قرار گیرد.

ضمن تقدیر و تشکر از همه این زحمات چشم انداز نرمش قهرمانانه را به عنوان وظیفه دینی یادآور می شویم.

چشم اندازی که لغو کامل تحریم ها را بدون تن دادن به توافق دو مرحله ای و pmd متصور است.

دست یاری خداوند با استقامت کنندگان است و دعای خیر ملتی که فرزندانش را امانتدارانه برای پاسداری از حریم حرمت خود فرستاده است.

جناب آقای روحانی، استقامت کنید. دست خدا به همراتان.

دیدگاه شما

آخرین اخبار