16. فروردين 1394 - 12:23   |   کد مطلب: 5438
رئیس بسیج جامعه زنان گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « همدلی و همزبانی دولت و ملت» لازم است اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی محور همدلی و همزبانی مسئولان در حوزه زنان قرار گیرد.
گفتمان انقلاب اسلامی در مورد جایگاه زنان محور همدلی مسئولان قرار گیرد

به گزارش شبنم ها، مینو اصلانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان « همدلی و همزبانی دولت و ملت» گفت: طبیعی است تحقق شعار امسال نیازمند هماهنگی و امضای توافقنامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف است و حوزه زنان باید در این زمینه و برای ایجاد همدلی و همزبانی بین مسئولان پیشتاز باشد.

وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی همدلی و همزبانی می‌تواند رویکردهای جدیدی در حوزه مسائل زنان و خانواده باشد، نگاه عمیق اسلام نسبت به زن و خانواده می‌تواند محور اصلی باشد و عدم نگاه کلیشه‌ای به جایگاه زن با توجه به الگوهای غربی باید مورد توجه قرار گیرد و نگاه انقلاب اسلامی به زن باید در دستور کار تمام سازمان‌ها و نهادها باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: اگر نگاه ما به مسائل خانواده از منظر گفتمان انقلاب اسلامی باشد قطعا همدلی و همزبانی عمیق‌تر اتفاق می‌افتد و ما می‌توانیم با داشتن نگاه بومی به مسائل زنان الگویی برای همه کشورها و به ویژه کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها اتفاق افتاده و حکومت‌های مردمی شکل گرفته است ارائه دهیم و این الگو می‌تواند بهترین الگو باشد.

 منبع: فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار