20. فروردين 1394 - 13:24   |   کد مطلب: 5490
مدیر حج و زیارت استان همدان اعلام کرد: چهار کاروانی که در نوروز برای اعزام به سفر عمره ثبت نام کرده بودند و پروازشان لغو شد، می توانند در کاروانهای خالی ثبت نام کنند.
تکلیف زائرانی که پروازشان به سفر عمره لغو شد، چیست؟

به گزارش شبنم ها به نقل از ایسنا، محسن ساغرچی اظهار کرد: با توجه به محدودیتهایی که برای کاروانهای نوروزی پیش آمد اعزام چهار کاروان از همدان لغو شد که این افراد می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی در کاروانهایی کهه ظرفیت دارند ثبت نام انجام دهند.

وی افزود: ثبت نام مرحله دوم سفر عمره از 16 بهمن سال 93 آغاز شد و اعزام کاروان های مرحله دوم نیز از 24 اسفند سال گذشته آغاز شده است.

ساغرچی تصریح کرد: افرادی که متقاضی اعزام ویژه ایام نوروز بودند اولویتهای آنها به قوت خود باقی بوده و در حال حاضر اعزام زائران به حالت اولیه خود بازگشته است.

مدیر حج و زیارت همدان تاکید کرد: در حال حاضر اعزام 80 درصد زائران مرحله دوم سفر عمره نیز باقی مانده که طبق روال عادی در حال انجام است.

وی به اعزام کاروانهای دانشجویی در سالجاری اشاره کرد و گفت: کاروان زوجهای دانشجو 27 فروردین به سفر عمره اعزام می شوند و پراوز کاروان دانشجویان پسر مجرد نیز یکم اردیبهشت انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار