20. فروردين 1394 - 14:44   |   کد مطلب: 5497
سردار نقدی در جمع 12 هزار نفری بانوان بسیجی تهران بزرگ:
عظمت زنان بسیجی دشمن را به وحشت انداخته
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشن بین المللی میلاد کوثر، با بیان اینکه الگو قرار گرفتن حضرت زهرا (س) توسط زنان ایرانی، برای دشمن درد آوراست گفت: عظمت زنان بسیجی ایرانی، دشمن را به وحشت انداخته است.
عظمت زنان بسیجی دشمن را به وحشت انداخته/ حضور بانوان در ورزشگاه ها مهم ترین مطالبه زن ایرانی نیست

به گزارش شبنم ها به نقل از بسیج پرس؛ سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشن بین المللی میلاد کوثر که با حضور بانوان بسیجی تهران بزرگ در استادیوم 12 هزار نفری آزادی برگزار شد با سلام و درود بر شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه 7 هزار زن شهید ایران اسلامی، عنوان داشت: امروز شما زنان انقلابی، حضرت زهرا (س) را الگوی خویش قرار داده اید و در دوران جاهلیت امروز زن مجاهد ایرانی به صحنه آمده و تحولات بزرگی را در جامعه بشری رقم زده است.

نقدی با اشاره به شهید زن شاخص بسیج در سال 94، گفت: شهید طیبه واعظی در نوجوانی پرچم مبارزه با طاغوت را برداشته و در مقابل رژیم شاه می ایستد، وی زندگی جهادی و مبارزه مخفی خود را دنبال می کند و وقتی در مقابل ماموران ساواک قرار می گیرد در زیر شکنجه ایستادگی می کند و ذره ای از استقامت او کم نمی شود تا به شهادت می رسد.

وی به ذکر نمونه ای از اهمیت حجاب در نظر این زن شهید انقلاب اسلامی پرداخت وعنوان داشت: شهید طیبه واعظی خطاب به ماموران رژیم ستم شاهی می گوید که مرا بکشید، اما چادرم را از سرم برندارید واین همان عظمت زن مجاهد ومسلمان ایرانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از شهیدان ناهید فاتحی، مریم فراهانیان، نسرین افضل، طاهره هاشمی و سهام خیام به عنوان الگوهای زن مسلمان ایرانی یاد کرد و تصریح کرد: این شهیدان الگوها و نمادهای زنان شهید ایرانی هستند و بزرگتر از آن ها مادرانی هستند که این شهیدان را در دامن خود پرورش دادند.

نقدی در ادامه با بیان اینکه این عظمت زن مسلمان ایرانی که دشمن را به وحشت انداخته است، اظهار داشت: بمب هسته ای ما، زنان بسیجی و مجاهد ایرانی و این چادرهای شرف و افتخار شما است که الهام بخش جهاد زنان و مردان در جهان اسلام و الگوی همه آزادی خواهان شده اند.

وی در همین زمینه افزود: زنان مسلمان ایرانی الگوهای شرقی و غربی را برای غرب نپذیرفته است و الگوی نه شرقی و نه غربی را به جهان بشریت عرضه کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها اشاره کرد وگفت: آیا مهم ترین مطالبه زن امروز ایرانی، حضور در ورزشگاه است؟ این مسئله برای آن ها فضیلت نیست و حرف زن ایرانی فراتر از این حرف ها بوده و این ها مطالبی بسیار حقیر و کوچک است.

نقدی با اشاره به اینکه امروز مطالبه زن ایرانی نقش آفرینی در میدان علم و اخلاق است، بیان داشت: امروز زن ایرانی کمک به مردمان سوریه، لبنان، عراق و یمن را می خواهد و مهم ترین مطالبه او، حضور و نقش آفرینی در آزدی بیت المقدس است.

وی در ادامه افزود: دغدغه زن ایرانی این است که چگونه می تواند به مجاهدان مظلوم یمن کمک کند، دغدغه زن ایرانی آزادی بشریت و تعالی کرامت ها و حفظ کانون خانواده و تربیت کسانی است که مقابل ظلم، زور و استکبار ایستادگی کرده و از حقیقت، شرافت و عدالت دفاع کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت، بیان داشت: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت تمام قد به میدان می آید و هنگامی که ولی خود را تنها می بیند، جان خود را تقدیم می کند وایشان الگوی زن امروز ایرانی است. زنان ایرانی که در کسوت یک بسیجی درآمده اند، آرزو دارند که در بیت المقدس، پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز بخوانند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار