4. ارديبهشت 1394 - 15:56   |   کد مطلب: 5668
معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: خون کودکانی که در یمن ریخته می‌شود امروز چهره و جایگاه قاتلان آن‌ها را آلوده و نقاب را از چهره واقعی آن‌ها برمی‌دارد.
 زنان ,کودکان,کشتار, یمن ,عربستان,حزب الله

به گزارش شبنم ها به نقل از ایسنا، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به جنایت‌های آل سعود در یمن و کشتار زنان و کودکان بی دفاع در این کشور اعلام کرد: خون کودکانی که با ظلم و ستم در یمنن ریخته می‌شود امروز چهره و جایگاه قاتلان آن‌ها را تشویه می‌کند و موضع حزب‌الله در مخالفت با تجاوز عربستان و آمریکا به یمن و حمایت از مردم مسلمان این کشور موضعی تاریخی است ما در موضع خود بر برائت و بیزاری عرب، اسلام و اهل سنت از کشتارها و تجاوز در حق مردم یمن تاکید کرده‌ایم.
وی افزود: ما در موضع خود از مسئولیت‌های انسانی، اخلاقی و دینی خود سخن گفته‌ایم. این موضع ماست و آماده تحمل تمامی مشکلات و پرداخت بهای آن هستیم.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله عنوان داشت: کودکان، زنان و مردم بی‌گناه در یمن به چه گناهی کشته می‌شوند؟ و به چه گناهی یمن بمباران می‌شود و صحنه کشتار کودکان و زنان و پیرمردان تاثیرگذارتر از تمامی جنگ‌ها، اموال، رسانه‌های عربستان است چرا که نقاب را از چهره قاتلان برداشت و حقیقت نظام عربستان را فاش کرد. همچنین تمامی ادعاهای آن‌ها در عدالت ومیانه روی را از بین برد. این کشتارها رسوایی تمامی کسانی است که ادعای حمایت از عربیت و اعراب را دارند.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار