22. ارديبهشت 1394 - 12:07   |   کد مطلب: 5884
پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان در ماده سرعت به میزبانی همدان برگزار می شود.
سنگنوردی,بانوان,همدان,مسابقات کشوری

به گزارش شبنم ها، پانزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان در ماده سرعت به میزبانی همدان در تمامی رده های سنی با هدف توسعه و گسترش ورزش قهرمانی و همچنین جهت انتخابیی تیم ملی و اعزام‌های آزاد سال 94 جمعه 25 اردیبهشت ماه به میزبانی سالن فرهاد میرزاجانی همدان برگزار می شود.
در این پیکارها که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، تمامی تیم ها باید حداکثر تا 23 اردیبهشت ماه جاری نسبت به اعلام حضور و ارسال مدارک درخواستی به همراه فیش واریزی به فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اقدام کنند.
هر استان می تواند در هر رده سنی هفت سنگنورد اعزام کند ضمن اینکه تمامی ورزشکاران موظف به همراه داشتن لوازم انفرادی دارای استاندارد های لازم هستند.
مسابقات سرعت به روی دیواره با ارتفاع 15 متر برگزار می شود ضمن اینکه براساس اعلام فدراسیون آزمایش دوپینگ در این دوره از مسابقات به وسیله مسوولان اجرایی گرفته خواهد شد.
اصل معرفی نامه هیات استان، اصل کارت ملی و اصل شناسنامه برای افراد زیر 15 سال، اصل کارت بیمه ورزشی سال جاری، گواهی صحت و سلامت و رضایت نامه ولی برای افراد زیر 18 سال با تایید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ها از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این مسابقات است.

خبر گزاری پانا

دیدگاه شما

آخرین اخبار