23. ارديبهشت 1394 - 11:32   |   کد مطلب: 5899
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران خبر داد:
برگزاری دوره آموزشی مرمت آثار تاریخی فرهنگی در ملایر
دوره آموزشی مرمت گر آثار تاریخی فرهنگی ویژه بانوان علاقه مند به آثار تاریخی و باستانی با هدف ترمیم و نگهداری از آثار باستانی برای نخستین بار در ملایر برگزار می شود.
دوره آموزشی مرمتگر آثار تاریخی فرهنگی برای نخستین بار در ملایر

به گزارش شبنم ها، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان ملایر گفت:مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان ملایر در نظر دارد کارگاه آموزش مرمت گر آثار تاریخی فرهنگی را از بیست و چهار اردیبهشت ماه تا بیست تیر ماه سال جاری برای بانوان علاقمند به این رشته برگزار کند.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج مهارت آموزی در بین بانوان در مسیر توانمند ساختن آنان و گسترش کسب و کارهای خانگی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان ملایر برگزار می گردد.

روستایی ادامه داد: طول دوره کارگاه آموزشی دویست و پنج ساعت می باشد که محتوای آموزش، توانایی حفاظت و مرمت آثار تاریخی منقول در حین کاوش  و حفاظت  ومرمت آثار غیر منقول و حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی موزه ای و ... می باشد.

روستایی بیان کرد: در پایان دوره به مهارت آموزانی که در آزمون پایان دوره شرکت نموده و در آزمون کتبی و عملی موفق به کسب نمره لازم شده اند گواهینامه مهارت اعطا می گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار