18. مرداد 1394 - 5:39   |   کد مطلب: 6851
فاطمه آلیا گفت: بدون شک جنایات اخیر صهیونیست ها، مخصوصا آتش زدن نوزاد 18 ماهه فلسطینی به دلیل خوی حیوانی و وحشی گری این افراد است.
 فاطمه آلیا	 جنایات اسرائیل.	 خوی وحشیگری اسرائیل

به گزارش شبنم ها به نقل از طنین یاس ، فاطمه آلیا در مورد جنایت اخیر صهیونیست ها در سوزاندن نوزاد 18 ماهه فلسطینی گفت: این اتفاق تاسف بار و غم انگیز که در سرزمین های اشغالی رخ داد، مطمئنا اولین و آخرین جنایت رژیم سفاک و ظالم صهیونیستی نیست.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که این رژیم به کودک کشی و بی گناه کشی معروف شده است و باید توجه داشت که این شهرت فقط در سرزمین ها و کشورهای اسلامی رایج نیست بلکه امروزه در اقصی نقاط دنیا این رژیم ظالم را با همین صفات می شناسند که این به دلیل جنایات گوناگون آنهاست.
آلیا افزود: امروزه هر انسان با وجدان و اهل منطق در هر گوشه دنیا به این موضوع اعتقاد دارد که رژیم غاصب صهیونیستی سرآمد همه ظالمان است و جنایات زیادی را مرتکب می شود.

وی با اشاره به اینکه آدمی از ابتدای خلقت دارای دو بُعد انسانی و حیوانی است، تصریح کرد: جنایات صهیونیست ها بی شک به دلیل توجه به تمایلات حیوانی آنهاست که این نتیجه زندگی در جوامع مادی گراست به عبارت دیگر خوی حیوانی و وحشی گری این افراد دلیل جنایات آنها مخصوصا سوزاندن نوزاد 18 ماهه فلسطینی است.

فاطمه آلیا با اشاره به سکوت معنادار سازمان های بین المللی گفت: همواره شاهد بوده ایم که این سازمان های به اصطلاح مدافع حقوق بشر و زنان و کودکان در چنین مواقع حساسی سکوت معنادار و مرگباری کرده اند که بی شک این موضوع نشان از همدستی این سازمان ها با رژیم خونخوار صهیونیستی در پشت پرده دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: البته این دست جنایات با وجود دردناک بودن باعث می شود که دنیا، مدعیان دروغین حقوق بشر را بهتر بشناسد و همگان پی به این ببرند که اسرائیل یک غده سرطانی است که همواره در صدد آسیب رساندن به بشریت است و در نهایت طبق فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باید از صحنه روزگار محو شود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار