27. مرداد 1394 - 5:38   |   کد مطلب: 6991
قائم‌مقام‌شورای‌فرهنگی‌اجتماعی‌زنان گفت: افرادی که بدون مطالعه و بحث و نظر از کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان دفاع می کنند، خائنین به کشور و جامعه زنان هستند و مشخص می‌شود بدون آگاهی و عدم اشراف به مسائل روانپزشکی از این کنوانسیون دفاع می کنند.
دفاع بعضی از مسئولان امورزنان از کنوانسیون رفع‌تبعیض علیه زنان نشان از ناآگاهی آنها است/دست‌رد آمریکا به سینه کنوانسیون رفع‌تبعیض علیه زنان

به گزارش شبنم ها به نقل از طنین یاس،فرشته روح افزا، قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان در خصوص کنواسیون رفع تبعیض علیه زنان و دفاع از این کنوانسیون توسط برخی از مسئولین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ، اظهار داشت: مفاد این کنوانسیون بد نیست و به نفع زنان در همه جا است اما کنوانسیون اینطور نیست که یک بند را بپذیریم و بندهای دیگر را رد کنیم، مانند ظرف غذایی است که غذای رنگین و لذیذ دارد اما زهر نیز در این غذا وجود دارد.

وی افزود: تمامی بندهای کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان مفادهای حمایتی از زنان ندارد بعضی از این مفاد کنوانسیون نظیر حق سقط جنین، روسپی گری و هم جنس گرایی برای زنان قائل شده است، آیا این موارد که در شرع و قانون ما به شدت نهی شده و برای آن مجازات قرار داده شده است می تواند احقای حق زن باشد!

وی افزود: برخی از بندهای کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان نه تنها حقی را به زن برنمی گرداند بلکه خود زن را به نابودی و تباهی می کشاند و اثر تخریبی جبران ناپذیری بر زن و خانواده خواهد گذاشت.

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان در ادامه این مطلب تصریح کرد: حق سقط جنین، روسپی گری و هم جنس گرایی حرف صریح کنواسیون رفع تبعیض علیه زنان است، این موارد حق نیست بلکه انسان را کم تر از حیوان دیدن است و کدام انسان شناس و جامعه شناس این مفاد را به عنوان پدیده حقوقی برای زن بررسی می کند؛ کسانی که کار علمی کرده اند، می دانند این موارد زن را به چه فساد و ذلتی می کشاند.

روح افز بیان کرد: معاون محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که از این کنوانسیون دفاع می کنند، معلوم است که این کنواسیون را به خوبی مطالعه نکرده است و ما حاضریم بند بند این کنواسیون را برای آنها بحث کنیم و حتی مناظره انجام دهیم.

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان در ادامه این مطلب بیان کرد: طبق اعلام سازمان WHO  سقط جنین میزان ابتلا زنان به سرطان را 800 برابر افزایش می دهد و علاوه بر این بحران های روحی و روانی بسیاری برای زن به وجودآورد حال این حق سقط جنین که تنها روابط نامشروع را افزایش می دهد و بیسشتر مردان سودجو از آن بهره می برند، حقی است که باید به زن داده شود!.

روح افزا ادامه داد: افرادی که بدون مطالعه و بحث و نظر از کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان دفاع می کنند، خائنین به کشور و جامعه زنان هستند و مشخص می شود بدون آگاهی و عدم اشراف به مسائل روانپزشکی از این این کنوانسیون دفاع می کنند؛ ما نمیدانیم چرا برخی مسئولین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به مباحث و قوانین غربی در حوزه زنان و خانواده علاقه مندند و می خواهند مسائل زنان را با الگوگیری از آنها حل و فصل کنند این در حالی است که دین مبین اسلام منشوری است برای نجات نه تنها زن بلکه برای بشریت است؛ وقتی این منشور را داریم چرا باید با کنوانسیون و قوانین نوشته شده غربی که تنها منافع سرمایه داری در آن است، تبعیت کنیم.

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان تصریح کرد: بنده به عنوان مدافع حقوق زنان، فریاد می زنم این افرادی که ادعای حقوق زنان دارند و روسپی گری را حق زن می دانند، بدانند که در هیچ کجای دنیا برای روسپی گری ارزش قائل نیستند و در اسلام این عمل حد و مجازات دارد، پذیرش کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان در حقیقت ظلم مضاعف به زن است و او را از حیوان پایین تر می آورد.

وی بیان کرد: آمریکا دست رد به سینه کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان زده است و اعلام کرده که در این خصوص قوانین بالاتری دارد، به مسئولان علاقه مند به کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان توصیه می کنم در این یک مورد از آمریکا تبعیت کنند و به قوانین و آموزه های خود برگردیم و از آن الگوگیری کنیم ضمن اینکه ما معتقدیم باید بدون جناح بندی های سیاسی مفاد کنوانسیون بررسی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار