8. شهريور 1394 - 7:18   |   کد مطلب: 7188
الهیان با بیان اینکه هدف آمریکا در ارتباط با توافق هسته ای با ایران به نوعی امید داشتن به ایجاد نفوذ و رخنه در ایران است، گفت:خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان امید این آمریکا تبدیل به نامیدی شد.
توافق هسته ای ارتباطی با رابطه با آمریکا ندارد/ درایت مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا هوشمندانه است

به گزارش شبنم ها به نقل از طنین یاس، دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس هشتم در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با عدم رابطه با کشور آمریکا گفت: نکات بسیار مهمی از سوی مقام معظم رهبری در ارتباط با رابطه ایران و آمریکا مطرح شد که تحت عنوان یک راهبرد می‌تواند راهگشای و مد نظر مسئولین کشور قرار گیرد.

عضو کمیسیون سیاست خارجه مجلس هشتم ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که در کلیه زمینه‌ها، نفوذ کشور آمریکا را اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، خواهیم بست.

وی تصریح کرد: هدف آمریکا در ارتباط با توافق هسته ای با ایران به نوعی امید داشتن به ایجاد نفوذ و رخنه در ایران است که این بواسطه خاطره تلخی که از قدیم کشور ایران با آمریکا در ارتباط کودتای 28 مرداد و سایر ظلم‌هایی که این کشور به ملت ایران عزیز ما داشته بوده است و قاعدتا تکرار این رابطه نا برابر و تلخ معقول نیست و تنها راه، بستن نفوذ آمریکا در کشور است.

الهیان، تدبیر مقام معظم رهبری در ارتباط با رابطه با آمریکا را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: یکی از اهداف جانبی آمریکا در نشست توافق هسته ای به نوعی این بود که راه نفوذ برای همکاری با ایران برقرار کند که خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری  وتدبیر ایشان امید این کشور تبدیل به نامیدی شد.

وی، از مسئولین نظام خواست تا مسیر خود را هماهنگ با  سخنان مقام معظم رهبری  کنند و افزود: در این ارتباط نیاز به هوشیاری مسئولین است که فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

این نماینده مردم تهران مجلس هشتم،  با تأکید بر اینکه  توافق هسته ای صرفاً در موضوع هسته ای از سوی مقام معظم رهبری مجوز گرفته است و موضوعات دیگری حتی مسائل منطقه و به خصوص رابطه اقتصادی با آمریکا و...به هیچ وجه مد نظر رهبری نبوده است، اظهار داشت: همان طور که گفته شد در طول تاریخ رابطه آمریکا با ایران جزء ضرر و زیان چیزی به ارمغان نیاورده و همیشه دست آمریکا برای ملت ایران رو شده است.

وی ادامه داد: خوی مسئولین آمریکا استکباری و همراه با خباثت است و ضرب المثل آزموده را آزمودن خطا است در اینجا مصداق پیدا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار