27. دى 1394 - 15:35   |   کد مطلب: 8867
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان اگفت: با موفقیت برجام به دنیا ثابت کردیم که ایران تهدیدی برای هیچ جای دنیا نبوده است بلکه امنیت را در سرتاسر منطقه ایجاد کرده است و ما توانستیم حقانیت خود را اثبات کنیم.

به گزارش  شبنم ها، رضا قیاسی در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره استانی و بیستمین نمایشگاه کشوری مد و لباس ایرانی اسلامی در همدان گفت: با تلاش های دولت و حمایت مقام معظم رهبری برجام به فرجام رسید و دستاوردهای عظیم این موفقیت و پیروزی نقطه عطفی در جامعه اسلامی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان اظهار کرد: با پیروزی برجام ما توانستیم به دنیا ثابت کنیم ایران تهدیدی برای هیچ جای دنیا نبوده است بلکه امنیت را در سرتاسر منطقه ایجاد کرده است و ما مردم دنیا را به قضاوت و نظارت فرا خوانده ایم.
وی گفت: با حمایت مقام معظم رهبری، تصویب مجلس و عملکرد تیم مذاکره کننده هم اکنون 30 میلیون دلار از دارایی بلوکه شده ایران در بانک های خارج از کشور آزاد شده و مجوز ورود هواپیماهای پیشرفته بعد از 36 سال به ایران داده شده است.
قیاسی گفت: متاسفانه به دلیل  شیطنت های عربستان  هزینه فروش هر بشکه نفت از بالای 100 دلار به 30 دلار کاهش پیدا کرد.
وی خاطر نشان کرد: این رقم نشانگر این است که ما هیچ درآمد نفتی نداشته ایم و امیدواریم این مذاکرات زمینه را برای ورود ما به اپک فراهم کند چرا که تا زمانی که زیر ساخت های لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی فراهم شود ناچار به استفاده از درآمدهای نفتی هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان همه پیشرفت های ایران را مدیون خون شهدا دانست و افزود: امنیت امروز ما حاصل خون پاک شهدا هست و هر حرکت حماسی که در کشور اتفاق می افتد مدیون هستیم به یاد شهدا نیفیتم.
قیاسی گفت: امروز داعش با نام اسلام با شعار الله اکبر دست به جنایت هایی در دنیا در سطح منطقه می زنند که جنایت های هیتلر و چنگیز خان مغول در برابر آنها ناچیز است و کشور ایران به برکت خون شهدا بیشترین امنیت را دارد.
وی با توجه به نقش زنان در جامعه اضافه کرد: تلاش نظام جمهوری اسلامی این است که 50 درصد سهم بانوان را اختصاص دهد چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران به زن نگاه متهجرانه گونه کشورهای عربی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان افزود: در دین اسلام هیچ گونه منعی برای فعالیت زنان در اجتماع وجود ندارد و با حفظ حدود و شرایط، به تشویق زن پرداخته است.
قیاسی ادامه داد: در غرب نیز قوانین علیه زنان طبق نظرات فروید پیاده می شود که این نیز باعث ایجاد نگاه جنسی به زنان و بی بندوباری های جنسی و فروپاشیدگی بنیان خانواده ها و انقراض نسل شده است.
وی بیان کرد: در ایران اسلامی زنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی پا به پای مردان در عرصه های اجتماعی حضور و به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند.
دومین جشنواره استانی و بیستمین نمایشگاه کشوری  مد و لباس اسلامی در استان همدان از 27 تا 30دی ماه صبح و بعد از ظهر پذیرای علاقمندان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار