28. فروردين 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 9997
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان گفت: نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای داخلی گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی کشور است.

به گزارش شبنم ها، شهلا شیخ علیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبنم ها گفت: زنان همواره نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته اند و به جرات می توان گفت:  یکی از عوامل تاثیر گذار در پیروزی نظام جمهوری اسلامی بانوان بوده اند.

 

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدانبا بیان این مطلب افزود: این قشر فعال جامعه یقینا  می توانند در بحث اقتصاد خانواده و به طبع جامعه نیز تأثیرگذار باشند.

 

شیخ علیان افزود: زنان می توانند در سالی که شروع آن با میلاد حضرت زهرا(س) مزین شده است با  الگو قرار دادن سیره زندگی این بانوی بزرگوار نقش خود را در تحقق شعارسال ایفا کنند.

 

 وی تصریح کرد:  زن به عنوان موثرترین عنصر در اقتصاد خانواده نقش محورگونه ای را ایفا می کند زیرا مردان همواره تلاش می کنند تا نیازها و خواسته های زنان را محقق کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه  بخشی از وابستگی اقتصادی در مصرف کالای خانگی است اظهار داشت : نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای  داخلی از مهم ترین نقش های زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی است که این مهم با فرهنگ سازی و تولید کالای باکفییت محقق خواهد شد.

 

شیخ علیان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به دنبال کاهش وابستگی‌ها و رشد و توسعه کشور است و ترجیح کالاهای داخلی بر اجناس خارجی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط بانوان در این زمینه می تواند صورت گیرد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار