19. فروردين 1399 - 21:46   |   کد مطلب: 10339
در این مطلب شما را با تعدادی ازمواد غذایی که احساسات شما را تقویت می کنند معرفی می کنیم.
مواد غذایی فوق العاده برای افزایش عشق و محبت

به گزارش شبنم ها،  به نقل از باشگاه خبرنگاران، رابطه عشقی شما یک موجود زنده است که برای رشد و پیشرفت نیاز به غذا دارد. بهترین راه برای غذا دادن به آن ایجاد تغییر در آن است. ایجاد تغییر در رابطه نشان داده است که یکی از مهمترین عناصر در خوشبختی زوج ها می باشد. 

 

بر اساس تحقیقات مصرف مواد غذایی مانند دانه های لوبیا، ذرت بو داده شده، شکلات، برخی گونه های آبزی و نیز غذاهای فرآوری شده چون همبرگر و سیب زمینی سرخ شده می تواند باعث ایجاد سردی در روابط بین زوجین و مشکلات احساسی در بین آن ها شود.

 

بررسی ها نشان می دهند، مصرف غذاهای نفاخ در شب باعث ایجاد سنگینی و سوزش معده می شود و هضم آن ها دیر صورت می گیرد از این رو مصرف آن به هیچ وجه برای وعده غذایی شام توصیه نمی شود.

 

شکلات نیز با وجود انواع فواید می تواند در بانوان باعث ایجاد خواب آلودگی شود،همچنین مصرف طولانی مدت غذاهای سرخ شده و ذرت بو داده نیز باعث بروز مشکلات ناباروری در مردان می شود.

 

بر این اساس پژوهشگران خوردن غذاهای سالم، میوه و سبزیجات و پرهیز از خوردن مواد غذایی چرب و شیرین را به زوج های جوان برای تداوم احساسات و عاطفه توصیه می کنند.

 

اسید فولیک و سلنیوم  باعث بهبود باروری می شوند و روی خلق و خو و افزایش هورمون های بدن تاثیر به سزایی دارند و از ایجاد تنش های عصبی می کاهند. اسید فولیک و سلنیوم در سبزیجات برگ سبز، نان سبوس دار، مغزها، جوانه ها، پرتقال، گریپ فروت، جگر، دل و قلوه، ماکیان و حبوبات یافت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار