8. خرداد 1396 - 16:48   |   کد مطلب: 16964
امروز سپرده‌گذاران موسسه اعتباری آرمان در مقابل این موسسه تجمع کرده و از مسوولان خواستند تا به وضعیت سپرده‌های بلوکه شده آنها رسیدگی شود.
مؤسسه اعتباری آرمان,همدان,تجمع سپرده گذاران,مؤسسه آرمان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

تجمع سپرده گذاران موسسه اعتباری «آرمان» در همدان 

مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران همدان همدان همدان همدان همدان همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : پیش از ظهر امروز جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان در همدان در مقابل شعبه این موسسه تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف سپرده‌های خود هستند.

یکی از این سپرده‌گذاران در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه همزمان با همدان، سپرده‌گذاران تهرانی موسسه آرمان نیز در مقابل بانک مرکزی تجمع دارند، اظهار کرد: این سپرده‌گذاران روز گذشته نیز در مقابل وزارت دادگستری تجمع داشتند.

محمد تیموری با بیان اینکه مسوولان موسسه توسط قوه قضائیه بازداشت شده‌اند، افزود: موضوع از این قرار است که موسسه آرمان از ماه‌ها قبل ورشکست شده بود اما به مردم اطلاع‌رسانی نشده بود که در این موسسه سپرده‌گذاری نکنند، بنابراین مردم شاکی هستند که اگر این موسسه مجوز فعالیت نداشته، چرا از فعالیت آن جلوگیری نشده است.

وی با اشاره به اینکه بنده دو ماه قبل یک حساب با مبلغ 100 میلیون تومان در این موسسه باز کردم، تصریح کرد: از همان زمان متوجه شدم، این موسسه از 5 ماه قبل زمزمه ورشکستگی این موسسه بوده است، اما جای سووال است که چرا از همان زمان که ورشکست شده، از سوی مسوولان و بانک مرکزی به مردم اطلاع‌رسانی نکرده است.

این سپرده‌گذار معترض با بیان اینکه اکنون در سطح کشور تجمعات اعتراضی به وضعیت این موسسه وجود دارد، گفت: مردم پول خود را می‌خواهند و مسوولان موسسه و بانک مرکزی باید نسبت به این تجمع‌ پاسخگو باشند.

تیموری اضافه کرد: این موسسه ورشکست شده بود، اما بانک مرکزی از فعالیت آن جلوگیری نکرده و مردم سپرده‌گذاری کردند، اکنون پول مردم بلوکه شده و بلاتکلیف هستیم.

 

وی ادامه داد: در هر بار مراجعه ما به موسسه، گفته می‌شود بروید از مسوولان بانک بخواهید و ما کارمندی بیش نیستیم، مسوولان نیز می‌گویند، پول نیست و بروید شکایت کنید.

این سپرده‌گذار خاطرنشان کرد: رئیس بانک مرکزی اخیراً گفته است، این موسسه مجوز نداشته و مردم نباید سپرده‌گذاری می‌کردند، اما باید گفت که مردم از کجا متوجه مجوز نداشتن این موسسه باشند و شمای مسوول باید پیگیری می‌کردید.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید برای فعالیت غیر قانونی این موسسه اعلام جرم می‌کرد، گفت: این موسسه اعتباری در زیرزمین فعالیت نمی‌کرد که کسی متوجه آن نشود، بلکه با تابلوی مشخصی در کنار خیابان یک شهر مستقر بود و همه از فعالیت آن باخبر بودند.

تیموری ضمن درخواست عاجزانه از مسوولان بانک مرکزی برای حل این مشکل و بازگرداندن پول مردم، اظهار کرد: موسسه اعتباری آرمان با دو نام آرمان وحدت و آرمان البرز ایرانیان فعالیت می‌کند، که ورشکستگی کنونی متعلق به البرز ایرانیان است که هر دو با یک لگو فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان مؤسسه اعتباری آرمان تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران تجمع سپرده گذاران همدان همدان همدان همدان همدان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار