3. تير 1396 - 12:05   |   کد مطلب: 17352
بانوی اسکواش باز همدانی جهت شرکت در مسابقات جهانی پیوند اعضا به اسپانیا اعزام می شود.
بانوا اسکواش باز همدانی,اسکواش,تیم پیوند اعضا,اسپانیا,مالاگا,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

اعزام بانوی اسکواش باز همدانی به مسابقات جهانی اسپانیا 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و به نقل از هیات اسکواش استان همدان، اعظم غفاری از استان همدان و عضو تیم ملی اسکواش پیوند اعضا برای شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشکاران پیوند اعضا به همراه کاروان ورزشی ایران به اسپانیا اعزام می شود.

کاروان کشورمان در 18 رشته حضور دارد و چهارم تیر ماه عازم شهر مالاگا اسپانیا می شود.

اعظم غفارب بعد از یک سال و نیم تمرین مستمر به مربیگری فاطمه سادات شبیری و با حمایت هیئت اسکواش استان همدان اکنون عازم مسابقات جهانی مالاگا اسپانیا می باشد که خانواده اسکواش استان همدان برای این ورزشکار پر تلاش و خستگی ناپذیر آرزوی موفقیت دارد.

در نخستین اعزام تیم ملی اسکواش پیوند اعضا به مسابقات جهانی هیئت اسکواش استان همدان که همواره به دنبال دعوت استعدادیابی و جذب جامعه پیوند اعضا به رشته اسکواش بوده است توانست در این تیم نماینده داشته باشد. 
اعظم غفاری ورزشکار با انگیزه ای که با تلاش های بی وقفه و با حمایت هیئت اسکواش استان همدان توانست در اردوهای تیم ملی قابلیت و توانایی خود را برای پیوستن به تیم ملی ثابت کند و اکنون عازم مسابقات جهانی است

بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه (25 ژوئن تا 2 جولای) به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان اسکواش بانوان مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات پیوند اعضا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا مسابقات جهانی اسپانیا

دیدگاه شما

آخرین اخبار