12. مرداد 1396 - 12:07   |   کد مطلب: 17948
با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو;
برگزاری نخستین جشن نفس در همدان
مدیر‌عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از برگزاری نخستین جشن نفس در همدان خبر داد و گفت: جشن نفس فرصتی مناسب برای فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو و قدردانی از خانواده‌هایی است که راضی به اهدای عضو عزیزانشان شدند.
جشن نفس در همدان,اهدای عضو,پیوند اعضا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری نخستین جشن نفس در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مجید حمیدی اظهار کرد: اهدای عضو از افراد مرگ مغزی پدیده مقدسی است که ابعاد مختلف پزشکی، اجتماعی، مذهبی و حتی اقتصادی در آن به گونه‌ای درگیرند که کمتر پدیده‌ای را می‌توان با آن مقایسه کرد.

وی با تأکید بر اینکه از نظر پزشکی جایگاه اهدای عضو و پیوند اعضا در بلندترین قله‌های علم پزشکی قرار داشته و نشان از توانایی علمی و تکنولوژی بالای یک کشور دارد، افزود: با توجه به این که رضایت خانواده به اهدای عضو، شرط اصلی برداشت اعضا از این عزیزان است، بنابراین ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه اهدای عضو از ضروریات است.

مدیر‌عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان یادآور شد: به منظور قدردانی از خانواده‌های اهداکننده و همچنین فرهنگ‌سازی این امر خداپسندانه، انجمن اهدای عضو استان همدان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در نظر دارد نخستین جشن نفس ویژه اهداکنندگان عضو استان همدان را با شرکت خانواده‌های اهدا‌کننده و گیرندگان عضو در 16 مرداد ماه برگزار کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی در خصوص اهدای عضو، اقشار مختلف جامعه به میدان بیایند و هر فرد سهم خود را برای فرهنگ سازی در این زمینه ادا کند.

حمیدی با دعوت از اقشار مختلف برای یاری انجمن در راستای اهداف بشردوستانه خاطر‌نشان کرد: هدف از جشن نفس قدردانی از خانواده‌هایی است که در سخت‌ترین شرایط به اهدای عضو رضایت دادند و همچنین هدف دیگر اینکه به نیازمندان عضو برای ادامه زندگی امید داده و مسئولان را در جریان اهمیت موضوع قرار دهیم.

انتهای پیام/ص

جشن نفس در همدان جشن نفس در همدان جشن نفس در همدانرجشن نفس در همدانر جشن نفس در همدان جشن نفس در همدان جشن نفس در همدان نفس اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو اهدای عضو

دیدگاه شما

آخرین اخبار