26. مرداد 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 18151
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان مطرح کرد
بنیاد همدان‌شناسی همزمان با هفته دولت و روز ملی همدان افتتاح می شود
مدیرکل امور اجتماعی استاندار همدان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت و روز همدان بنیاد همدان شناسی که زیر مجموعه بنیاد ایران شناسی در کشور است در استان افتتاح می‌شود.
بنیاد همدان شناسی,هفته دولت,روز ملی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : مهرداد نادری‌فر پیش از ظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: این عزیزان با ایستادگی خود، برای ایران عزیز ما عزت آفریدند.

 وی با اشاره به فرا رسیدن هفته ولایت و امامت و همچنین روز همدان افزود: امروز جامعه ما بیش از هر وقت دیگری به نشاط و شادی نیازمند است و این دو جشن بزرگ فرصت مغتنمی است تا ما از آنها برای ترویج نشاط و شادی در جامعه استفاده کنیم.

 مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: اگر بتوانیم در جامعه فضای شادی و نشاط را حاکم کنیم بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیز بر طرف شده و یا کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر تشکیل دایره گردشگری در استان عنوان کرد: می‌توانیم از ظرفیت این دو مناسبت مهم به ویژه سالروز بزرگداشت بوعلی سینا حکیم هزاره‌ها برای جذب گردشگران داخلی و خارجی نیز استفاده کنیم.  

 نادری‌فر با بیان اینکه باید تمام مجوزهای لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی داده شود گفت: هر خواننده‌ای که صدایش از صدا و سیما جمهوری اسلامی پخش شود می‌تواند در هرجای ایران برنامه اجرا کند و برای این امر نیز استثنایی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر رونمایی از چندین جلد از دانشنامه همدان شناسی و برگزاری جشنواره اقوام، همزمان با هفته دولت و روز همدان بنیاد همدان‌شناسی که زیر شاخه بنیاد ایران شناسی کشور است در استان افتتاح می‌شود.

 مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به لزوم توجه بیشتر به عید غدیر و دهه امامت و ولایت در استان اظهار داشت: این عید بزرگ فرصت مناسبی است تا ما علاوه بر گرامیداشت این روز بتوانیم با بازگو کردن واقعیات و تشریح فضائل و سیره امام علی (ع) نسبت به الگو سازی  مناسب در جامعه اقدام کنیم.

وی بیان کرد: گرامیداشت این روز در کشور اهمیت بسیاری دارد چرا که ما تنها حکومت شیعی در جهان هستیم و به همین دلیل باید مراسم بزرگداشت  این روز مهم در کشور و در تمامی استان‌ها به شکل مطلوبی برگزار شود.

نادری‌فر گفت: دهه امامت و ولایت از 9 شهریور ماه با شعار ولایت، معرفت و محبت آغاز شده و تا 18 شهریور ماه نیز ادامه می‌یابد و می‌بایستی نهادهایی مانند تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه،  صدا و سیما، بنیاد غدیر شناسی، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی‌، بنیاد شهید و امور ایثاگران، بسیج و سپاه و اداره کل ورزش جوانان متناسب با شرح وظایف محوله برنامه‌هایی را  در سطح استان اجرا کنند.

 انتهای پیام/ص

بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی بنیاد همدان شناسی روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان روز ملی همدان
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار