10. شهريور 1396 - 12:57   |   کد مطلب: 18380
استاندار همدان گفت: بیمارستان مخصوص زنان در همدان ایجاد می‌شود.
بیمارستان زنان,همدان,استاندار همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : محمدناصر نیکبخت  شامگاه چهارشنبه در نشست خبری وزیر بهداشت با خبرنگاران همدان از ایجاد بیمارستانی مخصوص زنان در همدان خبر داد و اظهار کرد: امروز طی بازدیدی که از بیمارستان فاطمیه داشتیم و با توجه به لزوم ایجاد بیمارستانی جامع مخصوص زنان در همدان به احتمال بسیار بیمارستان زنان در برنامه وزیر بهداشت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه ایجاد مرکز جراحی مغز و اعصاب دکتر سمیعی در همدان به کجا رسید؟ گفت: ابتدا با حضور پرفسور سمیعی در همدان من ایجاد چنین مرکزی را پیشنهاد دادم و ایشان قبول کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه در مذاکراتی که صورت گرفت بنیاد سمیعی گفت که 2 یا 3 هکتار زمین برای این مرکز کافی نیست و نیاز به 10 تا 15 هکتار زمین دارند که ما نیز قبول کردیم و زمین را نیز نشان دادیم، گفت: در این زمینه قراردادی نیز منعقد شد و ما نیز مرتب پیگیری بودیم اما نمی‌دانم چرا دیگر سراغی از ساخت این مرکز نگرفتند.

وی افزود: با جلسه‌ای که در تهران و مذاکراتی که در این زمینه داشتم گفته‌اند از این اقدام منصرف نشده‌اند و شاید نتیجه‌ای حاصل شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار