12. شهريور 1396 - 15:30   |   کد مطلب: 18411
به بهانه بازگشت پیکر مطهر شهید حججی به میهن:
شهادت شهید حججی؛ ادامه حماسه امام حسین (ع) در بین فرزاندان انقلاب
یک کارشناس مسائل دینی اظهار داشت: شهادت شهید حججی و صدها شهید مدافع حرم به دشمنان ایران و انقلاب ثابت کرده است تا زمانی که حماسه ی امام حسین (ع) در شریان های اسلام و انقلاب جاری است دشمن هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد.
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان, پیکر شهید حججی

به گزارش شبنم همدان: 

در بین آشفته بازار عقل و روح، دل بسته ام به سخن اهل دلی که می گفت : "شهدا مدام در عرش رفت و آمد می کنند اگر واسطه شوند می توانند صدای ما را به عرشیان برساندند. روح ما ممکن است آلوده باشد وهرچه قدر خدا و اهل بیت (ع) را صدا بزنیم ناله ما به عرش خدا نرسد اما شهدا به سرعت بین عرش و فرش در حرکت هستند اینکه واسطه ما و خداباشند برایشان سهل و آسان است."

با پیکر بند بند برمی گردی

با عطر گل سپند بر می گردی

ای حجت سر به  زیر ایران

بی سر شده سربلند بر می گردی

مهم ترین خبری که این روزها شنیدیم این بود که شهید محسن حججی (شیر بچه شیعه ) به وطن باز می گردد.  بدین منظور گفتگویی با مهدی حامدی کارشناس و مدرس قرآنی انجام دادیم.

 

شهید حججی حجت توانمندی و موفقیت ثمرات انقلاب

حامدی بیان کرد : شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی حجت ماندگاری و توانمندی و موفقیت ثمرات انقلاب است.

وی افزود: آنان که سالها خفاش گونه و سر فرو برده در پروای نور از دخمه های تاریک خود، جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی ناکارآمد و شکست خورده نظاره می کردند و به عنوان حکومتی  محکوم به زوال طعنه می زدند، اکنون گریزی از این ندارند تا در مبانی معرفت شناختی خود از دنیا و کامیابی از دنیا تجدید نظر کنند. آنان که سالیان درازی است از درک انقلاب خمینی (ره ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (ظله تعالی) عاجز مانده اند چگونه می توانند معنویات و روحیه جهادی فرزندان انقلاب را بفهمند و تبیین کنند .

حامدی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و معنویت به ضعف خود در مقابل اسلام و انقلاب  پی بردند و سعی کردند با جلوه گری دنیا معنویات را از انقلاب بگیرند اما شهادت  شهید حججی و صدها شهید مدافع حرم به دشمنان ایران و انقلاب ثابت کرده است  تا زمانی که حماسه ی امام حسین (ع) در شریان های اسلام و انقلاب جاری است دشمن هیچ گونه اقدامی نمی تواند انجام دهد.

 

شهید حججی نمونه انسان سازی انقلاب اسلامی است

مدرس علوم قرآنی اظهار داشت :هم اکنون خفاشان شب کجا هستند تا  انسان در تراز جمهوری اسلامی را با چشم های شب زده به نظاره بنشینند . شهید حججی شاخص خط تولید انسان سازی برتر در کارخانه انسان سازی انقلاب است شهید حججی انسان قابل افتخار و استناد جمهوری اسلامی است و افرادی همچون نوری زاده و سازگارها و نا سازگارها و .......جملگی از سربازان ورشکسته به تقصیر لیبرال دموکراسی غرب هستند که در الفبای هویت یابی خود وامانده اند و صدای ناهمگون آنها اوجی از حماقت را جاری می سازد .

حامدی تاکید کرد: شهید حججی سرباز سردار سلیمانی بود که هر دو درس معرفت شان را از سرچشمه های زلال دانایی و رستگاری سیراب کرده اند .

انتهای پیام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار