28. شهريور 1396 - 21:59   |   کد مطلب: 18652
مدیر تامین مالی، سرمایه‌گذاری و خوشه‌های صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: انگشتر نقره منحصر به فرد با طرحی از حرم مطهر رضوی که توسط طلاسازان مشهد ساخته شده است، به رهبر معظم انقلاب اهدا شد.
رهبر انقلاب,اهدای انگشتر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایرنا : جواد دریادل افزود: این انگشتر به پاس حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از تولید ملی و سخنرانی اول فروردین ماه معظم‌له در حرم مطهر رضوی مبنی بر برخورد با قاچاقچیان سازمان یافته، اهدا شده است.

وی عنوان کرد: هنرمندان جوان روستای «پیوه ژن» شهرستان مشهد از برجسته‌ترین طلاسازان خراسان رضوی به شمار می‌روند که انگشتر نقره با طرحی الهام گرفته از گنبد حرم مطهر رضوی و هنرهای به‌کار رفته در صحن و سرای حرم حضرت امام رضا(ع) را ساخته‌اند.

مدیر تامین مالی، سرمایه‌گذاری و خوشه‌های صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایده طراحی بخشی از انگشتر مزبور که نگین فیروزه در آن قرار دارد، برگرفته از رواق‌های بارگاه منور رضوی و ایده طرح پایین رکاب انگشتر نیز برگرفته از کاشیکاری‌های داخل این حرم مطهر است.

دریادل افزود: این انگشتر به مناسبت نخستین سالروز نامگذاری مشهد به عنوان «شهر جهانی گوهر سنگ‌ها» در شهریور امسال رونمایی و مقرر شد از طریق مسئولان استان خراسان رضوی به رهبر معظم انقلاب اهدا گردد.

انتهای پیام/ص

رهبر انقلاب,اهدای انگشتر,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار