4. آبان 1396 - 12:26   |   کد مطلب: 19180
خاطرات همسر شهید همدانی;
تولید مستند «مثل پروانه» در همدان
مستند «مثل پروانه» روایتی زیبا از از خاطرات همسر شهید همدانی که بر گرفته از کتاب «خداحافظ سالار» است؛ در همدان توليد شد.
مستند مثل پروانه,شهید همدانی,همسر شهید همدانی,خداحافظ سالار,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حسین میسر با بیان اینکه مستند «مثل پروانه» در دومین سالگرد شهادت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی رونمایی شد، اظهار کرد: این مستند کاری از تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان است.

وی با بیان اینکه کارگردانی این مستند را مهدی امامی و تهیه‌کنندگی آن را علی بصیری برعهده دارد، افزود: «مثل پروانه» روایتی زیبا از زبان خانم پروانه چراغ نوروزی همسر شهید گرانقدر سرلشگر حاج حسین همدانی است که برگرفته از خاطرات ایشان در کتاب «خداحافظ سالار» نوشته حمید حسام است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه برای این فیلم مستند که در قالب پرتره ارائه شده است 6 ماه کار مداوم انجام گرفته است، تصریح کرد: این مستند به مدت 33 دقیقه تولید شده که در پاییز امسال کار تولید آن پایان یافت.

وی با بیان اینکه صدابرداران این مستند علی خطیبی و محمد عباسی است، گفت: تصویر برداری این مجموعه نیز بر عهده علی رجبیان و عین‌الله خزایی بوده و ناظر کیفی آن حمید نظیری آستانه است.

لازم به یادآوری است شهید حاج حسین همدانی در 16 مهرماه سال 94 در حین انجام ماموریت مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار