21. آبان 1396 - 8:27   |   کد مطلب: 19419
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد
همدان دارنده رتبه سوم جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت»
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه سوم جشنواره ملی « دریا مسیر پیشرفت» توسط دانش‌آموز همدانی خبر داد.
جشنواره ملی,دریا مسیر پیشرفت,دانش آموزان همدانی,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مصطفی خزاعی امروز با بیان اینکه سومین جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» با هدف ترویج مباحث مرتبط با دریا در میان شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، دانشجویان، دانش‌آموزان و مشارکت نهادها برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین دغدغه آن لزوم توجه بیشتر به اهمیت و جایگاه دریا و صنایع مرتبط با آن است.

وی گفت: این دوره از جشنواره در هشت بخش مختلف اعم از طرح‌ها و دستاوردهای هوشمند، جشنواره فیلم کوتاه و عکس، ایده بازار دریایی، مسابقات ربات‌‌های زیردریایی، نمایشگاه‌های دستاوردهای فناورانه دریایی کشور و در نهایت سخنرانی علمی و کارگاه های آموزشی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در این دوره از جشنواره، شمینا غیاثوند دانش‌آموز ناحیه 2 همدان موفق به کسب رتبه سوم شد، تصریح کرد: غیاثوند دانش‌آموز پایه چهارم است که در بخش نقاشی جشنواره دریا شرکت کرده بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعدادی از زیادی از دانش‌آموزان همدانی طی چند سال اخیر توانستند در بخش‌های مختلف از جمله بخش ورزشی، علمی و هنری رتبه‌های خوبی را برای استان کسب کنند؛ گفت: باید استعدادهای موجود را شناسایی و بر روی آنها برنامه‌ریزی کرد.

خزاعی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره ملی دریا بیش از 3 هزار اثر دانش‌آموزی به دبیرخانه مرکزی جشنواره  ارسال و مورد داوری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت توسط ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری نهادهای دریایی و آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف، 9 تا 11 آبان‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار