24. آبان 1396 - 12:01   |   کد مطلب: 19472
این اردوی سه روزه ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان خواهد بود،در این اردو 90 نفر شرکت می‌کنند و مخاطب اصلی مسئولان انجمن اسلامی در مدارس متوسطه دوم خواهند بود.
اردوی سه روزه,طلایه داران فردا,مسئولان انجمن اسلامی,همدان,مدارس دخترانه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری اردوی «طلایه‌داران فردا» ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : طاهره فامیل‌خلیلی با اشاره به برگزاری اردوی سه روزه «طلایه‌داران فردا» ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان اظهار کرد: هدف تشکیلات و کار تشکیلاتی تربیت نیرو و کادرسازی است.

وی گفت: در همین راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس استان همواره به آموزش لایه‌های مختلف دانش‌آموزی خود در مدارس اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با بیان اینکه این اردوی سه روزه ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان خواهد بود افزود: در این اردو 90 نفر شرکت می‌کنند و مخاطب اصلی مسئولان انجمن اسلامی در مدارس متوسطه دوم خواهند بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از شهرستان‌های مختلف به اتحادیه استان همدان خواهند آمد و در اردو حاضر هستند، با تاکید بر آموزش های تشکیلاتی در این دوره افزود: اساتید مختلفی از تهران و همدان مهمان ما خواهند بود و در زمینه های مختلفی به آموزش دانش‌آموزان خواهند پرداخت.

فامیل‌خلیلی با اشاره به سرفصل‌های ارائه شده در این دوره افزود: طراحی و اجرای بازی‌های تشکیلاتی، شیوه ارائه مفاهیم دینی به دانش آموزان انجمن اسلامی مطلوب و ... از جمله سرفصل هایی است که به آنها خواهیم پرداخت

وی با اشاره به اهمیت مسائل درسی دانش آموزان افزود: یکی از برنامه های ما در این اردو دعوت از مشاوران تحصیلی مطرح بوده است تا دانش آموزان بتوانند در این فرصت برای تقویت بنیه درسی خود نیز بهره برند.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در پایان با اشاره به برگزاری همایش «جهان بدون ترور» افزود: یکی از برنامه‌های ما در این اردو همایش «جهان بدون ترور» است که با حضور یک کارشناس از تهران برگزار خواهد شد و مسئولان انجمن اسلامی در این همایش با جنبه‌های مختلف تروریسم آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/ص

اردوی طلایه داران فردا اردوی طلایه داران فردا اردوی طلایه داران فردا اردوی طلایه داران فردا اردوی طلایه داران فردا انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی مدارس دخترانه همدان مدارس دخترانه همدان مدارس دخترانه همدان مدارس دخترانه همدان مدارس دخترانه همدان مدارس دخترانه همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار