29. آبان 1396 - 12:03   |   کد مطلب: 19548
مسئول بسیج اساتید استان همدان;
رسالت بسیج اساتید رسالتی علمی است
مسئول بسیج اساتید استان اظهار داشت: رسالت بسیج اساتید علاوه بر فعالیت در حوزه های بصیرتی و تربیتی رسالت علمی است.
بسیج اساتید,همدان,بسیج,هفته بسیج,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به نقل از شبنم همدان : بسیج الگوی مستضعفان جهان است امام خمینی (ره )در این خصوص فرموده اند :"من امیدوارم که این بسیج عمومی اسلام الگو برای تمام مستضعفان جهان و ملت های مسلمان عالم باشد .

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )می فرمایند:بسیج عبارتند از مجموعه ای که در ان پاک ترین انسان ها ,فدا کارترین ,اماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت جمع شده اند .

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفتگویی با علی طاهری مسئول بسبج اساتید استان همدان عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد شهر همدان انجام دادیم .

مسئول بسیج اساتید استان همدان پس از عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و ملت غیور ایران و اساتید دانشگاههای استان همدان اظهار داشت : رسالت بسیج اساتید علاوه بر فعالیت در حوزه های بصیرتی و تربیتی رسالت علمی است.

طاهری در خصوص تولیدات حوزه های علمی و مقالات پژو هشی و ISIاساتید بسیجی اشاره داشت :در حوزه تولیدات علمی و پژوهشی 4 مجله علمی تخصصی در حوزه بسیج اساتید در کشور وجود دارد اساتید مقالات خود را در زمینه های تخصصی از جمله جنگ نرم به این مجله ها ارسال می نمایند. گاهی اوقات بعضی از اساتید پژوهش هایی در رشته های خاصی از علم دارند که سازمان بسیج اساتید در ان حوزه مجله خاصی ندارد. بدین ترتیب این مقالات از طریق وزارت علوم در نشریات حوزه های مرتبط به چاپ می رسند. بنابراین نمی توان اما دقیقی از تولیدات پژوهشی در حوزه بسیج اساتید ارائه داد .

مسئول بسیج اساتید استان همدان به بخشی از فعالیت های بسبج اساتید اشاره داشت :اساتید بسیجی در مقاطع تحصیلات تکمیلی فعالیت های علمی پژوهشی با همکاری دانشجویان نخبه و برجسته انجام می دهند در این پژوهش ها که تحت عنوان حلقه های علمی تشکیل میشود با هدف بکار گیری دانشجویان در حوزه های خاصی از دانش و توسعه مرزهای علمی کشور و تمرین فعالیت گروهی می باشد .حلقه های علمی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود .

طاهری تصریح داشت :برای اعتلای فرهنگی بسیج باید در زمینه اقتصاد مقاومتی کوشا باشیم علاوه بر اینکه باید در زمینه تولیدات علمی و تخصصی پژوهشی تلاش نماییم. باید در زمینه مصرف نیز فرهنگ سازی و مدیریت صورت بگیرد .جامعه باید در بخش های که تولید داخلی مشابه کالای خارجی در کشور وجود دارد به مصرف تولیدات داخلی روی بیاورد .

مسئول بسیج اساتید استان همدان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های بسیج انعطاف پذیری و فراگیر بودن بسیج است گفت :یکی از رسالت های سازمان بسیج اساتید ترویج همکاری با سایر ارگان های بسیج و ارتباط علمی است ,در این بخش مرجع بودن بسیج اساتید برای سایر اقشار جامعه مطرح است در راستای تدوین و حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب به نمایندگی از همه اساتید بسیجی اعلام می کنم بسیج اساتید استان امادگی همکاری با سایر اقشار جامعه در زمینه های مسایل بصیرتی و سیاسی را دارد .

ما سر ذلت فرو ناریم در پیش کسی

سرفرازان سر فراز نیزه ها خواهیم کرد .

دست هایی که پی بیعت ز ما خواهد برید

ما به دست خود از پیکر جدا خواهیم کرد .

ناز بالش در خور سر شوریده نیست

بالشا ز خاکستر مطبخ سرا خواهیم کرد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار