7. آذر 1396 - 16:26   |   کد مطلب: 19674
رئیس پلیس آگاهی استان همدان:
قاتل دختر جوان در اسلامشهر همدان دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری قاتل دختر ۳۴ ساله منطقه اسلامشهر این شهر خبر داد و گفت: اختلاف خانوادگی بین زوج جوان و جدال لفظی سبب به قتل رسیدن این دختر شد.
قتل دختر جوان,همدان,دستگیری قاتل,رییس پلیس آگاهی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : رضا زارعی اظهار داشت: صبح روز شنبه بر اساس گزارش اعلام شده توسط یکی از بستگان مقتول، جسد دختری 34 ساله در منزل خود در منطقه اسلامشهر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه پس از گزارش اعلام شده نیروهای کلانتری و پلیس آگاهی در منزل مقتول حاضر شدند، افزود: دختر 34 ساله به قتل رسیده تنها در خانه خود زندگی می‌کرد.

زارعی با بیان اینکه با حضور پلیس آگاهی در سر صحنه قتل مشخص شد که مقتول با سلاح سرد به قتل رسیده است، عنوان کرد: با بررسی‌های کارآگاهان روی این پرونده در کمتر از 24 ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان با تأکید بر اینکه قاتل این دختر جوان، نامزد مقتول است، تصریح کرد: اختلاف خانوادگی بین این زوج جوان و جدال لفظی سبب به قتل رسیدن دختر 34 ساله شد.

زارعی با اشاره به اینکه اختلاف خانوادگی سبب بحث شدید بین این زوج شده بود، بیان کرد: نامزد دختر جوان برای خاتمه درگیری لفظی با استفاده از قیچی ضرباتی به بدن دختر جوان زده و از صحنه قتل متواری شده بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار