25. آذر 1396 - 21:22   |   کد مطلب: 19923
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌همدان:
قهرمانی بانوی اتومبیلرانی همدان در رقابت‌های خودروهای دو دیفرانسیل
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌همدان گفت: بانوی اتومبیلرانی همدان قهرمان سومین دوره رقابت‌های خودروهای دو دیفرانسیل شد.
مسابقات آفرود,خوردروی دو دیفرانسیل,الهه کریمی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : اصغر جهانیان با اشاره به قهرمانی بانوی همدانی در سومین دوره رقابت‌های خودروهای دو دیفرانسیل کشور اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های خودروهای دو دیفرانسیل (آفرود) قهرمانی کشور با رقابت بین حدود ۱۰۳ اتومبیلران از ۱۶ استان به میزبانی گیلان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها الهه کریمی از همدان در کلاس بانوان قهرمان شد و سمیع الدین شجاعی مهر مقام پنجم را در کلاس ۴ کسب کرد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌همدان با اشاره به مسابقات موتور کراس گفت: چهارمین مرحله مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی استان یزد در شهرستان بافق و در پیست موتور کراس آبشار بافق با حضور پرشور علاقه‌مندان و مسئولین استان برگزار شد.

جهانیان عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۹۰ شرکت‌کننده از ۲۰ استان کشور در کلاس‌های ۶۵، ۱۵۰، ۲۵۰، ۴۵۰جوانان، ۲۵۰پیشکسوتان، ۴۵۰ پیشکسوتان به رقابت پرداختند که در پایان افشین سیروس از همدان در کلاس ٢٥٠ سی‌سی جوانان در جایگاه سوم ایستاد و در همین کلاس علی برزو زاده از خراسان رضوی اول و رضا نادری از تهران دوم شد.

وی بابیان اینکه استان‌همدان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: در اکثر مسابقاتی که در رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری از استان‌همدان به مسابقات کشوری اعزام‌شده‌اند ورزشکاران ما با دست‌پر و مدال از مسابقات بازگشته‌اند که نشان از پتانسیل و استعدادهای استان دارد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار