18. بهمن 1396 - 8:53   |   کد مطلب: 20716
مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان :
برگزاری طرح ملی «بیان» ویژه خواهران حوزه علمیه
مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: این دوره با حضور 50 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران به مدت چهار روز از چهارشنبه هفته جاری تا جمعه در همدان برگزار می‌شود.
طرح ملی«بیان»,خواهران حوزه علمیه همدان,توانمندسازی طلاب خواهر,گسترش نماز,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری طرح ملی «بیان» ویژه خواهران حوزه علمیه

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : حسن کرمی‌نور با اشاره به برگزاری طرح ملی «بیان» در همدان، اظهار کرد: طرح ملی «بیان» یک طرح سراسری است که در همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی و مشارکت مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان و ستاد اقامه نماز استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این طرح در سه دوره مقدماتی، تکمیلی و کارورزی برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان تأکید کرد: این دوره با حضور 50 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران به مدت چهار روز از چهارشنبه هفته جاری تا جمعه در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر سه دوره در مجموع در 100 ساعت برگزار خواهد شد، ادامه داد: این طرح با حضور چهار نفر از اساتید مرکز تخصصی نماز قم برگزار خواهد شد.

کرمی‌نور هدف از برگزاری این دوره را  توانمند‌سازی طلاب خواهر به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف عنوان کرد و تربیت مبلغ تخصصی در حوزه ترویج و گسترش نماز را یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره دانست.

انتهای پیام/ص

طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» طرح ملی «بیان» حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران

دیدگاه شما

آخرین اخبار