13. اسفند 1396 - 8:00   |   کد مطلب: 21031
مراسم افتتاح نخستین تمرین ملی‌پوشان بانو وزنه برداری کشورمان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و مسئول وزنه برداری بانوان کشورمان، در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
وزنه برداری بانوان,تیم ملی وزنه برداری بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری : مراسم افتتاح نخستین تمرین ملی پوشان بانوان وزنه برداری کشورمان با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، نماینده وزارت ورزش و جوانان و خانم طریقت مسئول وزنه برداری بانوان، در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن خیرمقدم به دختران وزنه بردار، در صحبت های خود برای نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی پایه بانوان کشورمان آرزوی موفقیت کرد و در ادامه اظهار داشت: شما که در این مرحله از اردوی بانوان حضور پیدا کرده‌اید به طور حتم آینده وزنه برداری کشورمان هستید و باید دستورات فنی مربیان خود را به خوبی در این رشته به کار بگیرد تا در مسابقات آینده، بین مدال آوران کشورمان باشید و این موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

علی مرادی ادامه داد: اینجا خانه شما و متعلق به خودتان است و ما هم کنار کادر فنی شما را حمایت می‌کنیم. بحث اصلی و بسیار مهم برای فدراسیون رعایت نظم و انضباط است. این نخستین مرحله اردوهای تیم ملی بانوان است و قطعاً اردوهای بعدی که شکل خواهد گرفت، امیدوارم که از این شرایط و امکانات به نحوه مطلوب استفاده کنید و به شایستگی که لیاقت شماست در رقابت‌های بین المللی دست پیدا کنید.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار