29. فروردين 1397 - 12:06   |   کد مطلب: 21584
این مراسم باشکوه که با استقبال پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و مردم دارالمومنین همدان همراه بود با اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط یگان رزم نوازان تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان آغاز شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : همزمان با فرا رسیدن 29 فروردین ماه سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز رژه مقتدرانه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، سایر مسئولین و مردم در میدان باباطاهر همدان در حال برگزاریست.

این مراسم باشکوه که با استقبال پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و مردم دارالمومنین همدان همراه بود با اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط یگان رزم نوازان تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان آغاز شد.

در این آیین باشکوه حافظان کیان نظام اسلامی، یگان های نمونه ارتش، سپاه ، بسیج مقاومت، نیروی انتظامی استان همدان و یگان موتوری و زرهی ارتش ضمن تجدید بیعتی دوباره با فرماندهی کل قوا در صفوفی منظم و با تمثال شهدا از مقابل جایگاه با اجرای رژه اقتدار، صلابت، آمادگی و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که همچون دوران پر افتخار دوران دفاع مقدس با توان رزمی بالا اجازه تجاوز هیچ سلطه طلبی را به میهن سرافراز ایران اسلامی نمی‌دهند.

نیروهای مسلح بخشی از تجهیزات و ادوات نظامی و زرهی و همچنین توامندی دفاعی خود را در حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و آمادگی خود را در حراست از مرزهای کشور و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به رخ کشیدند.

در این مراسم نیروهای تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان، نیروهای پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه، نیروهای مرکز پدافند غرب کشور سوباشی، یگان نمونه سپاه انصارالحسین(ع)، یگان‌های نمونه تیپ 32 انصارالحسین(ع)، گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین (ع)، یگان‌های راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی استان همدان، نیروهای ویژه نیروی انتظامی، یگان ویژه استان، یگان‌های موتوری، حمل و نقلی و دفاعی و تمام یگان‌های حضور پرشوری داشتند.

 29 فروردین از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 1358 به عنوان روز ارتش نام گرفته و از آن پس همه ساله گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار