16. ارديبهشت 1397 - 11:33   |   کد مطلب: 21611
رئیس ستاد مرکزی جشنواره ملی پویانمایی با بیان اینکه از تمام بخش‌های خصوصی و دولتی کشور برای تولید انیمیشن استقبال می‌کنیم گفت: باید از ظرفیت ملی برای ارتقای تولیدات پویانمایی استفاده کرد.
پویا نمایی

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

عباس فاطمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اتاق خبر دهکده توریستی گنجنامه اظهار داشت: در مجموعه‌ صدا و سیما خدمت می‌کنیم که از رسالت‌های آن کمک به ترویج سرمایه‌های کشور است و کشور ما در زمره معدود کشورهای دنیاست که همه امکانات را دارد ولی به دلیل اینکه به خوبی در آن کار نشده و کسانی که باید زیر ساختهارو به خوبی فراهم می‌کردند این کار را نکردند به سمت کشورهای بیگانه رفتیم.

وی بیان کرد: در بدو ورود به گنجنامه این احساس را داشتیم که همدان ظرفیت کارهای بزرگ تر را دارد و از پاییز سال 96 تاکنون نیز زیرساختها و مقدمات نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی فراهم شد.

رئیس مرکز سیمای استان‌های کشور عنوان کرد: اگر طبیعت زیبای گنجنامه را در سوئیس ببینیم تنها سه الی چهار ماه می‌توان از آن استفاده کرد در حالی که طبیعت همدان در تمام زمان ها قابل استفاده است و سرمایه گذاری خوبی در این منطقه انجام گرفته که باید از آن استفاده کنیم.

ظرفیت گردشگری استانها در نوروز 127 درصد افزایش یافت

فاطمی با بیان اینکه در سیمای استانها کلیپ مستند تمام استانها را تهیه و با بهترین کیفیت پخش شد، افزود: امسال در نوروز ظرفیت گردشگری استانها 127 درصد افزایش یافت و وقتی این اتفاق ادامه یابد اشتغالزایی انجام می‌گیرد و برگشت سرمایه‌گذاری منطقه را نیز داشته باشیم و از حسن میزبانی و درایت همدان به امر فرهنگی قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی با حضور میهمانان عالی مقام به خوبی برگزار می‌شود و امیدواریم فضایی ایجاد شود تا مردم از آن استقبال کنند.

رئیس مرکز سیمای استان‌های کشور با بیان اینکه باید از ظرفیت ملی برای ارتقای تولیدات پویانمایی استفاده کرد افزود: سازمان صدا و سیما آمادگی معرفی اماکنی چون گنجنامه به عنوان کارهای نو و ابتکارات و ایده‌ها در حوزه گردشگری را دارد ضمن اینکه با برنامه‌سازی در این گونه محیط‌ها می‌توان اقدام خوبی را انجام داد.

فاطمی تصریح کرد: از تمام بخش‌های خصوصی و دولتی کشور برای تولید انیمیشن استقبال می‌کنیم و برای ارتقای گردشگری کافی است تا داستان یک انیمیشن روایت زیبایی از مناطق گردشگری باشد و باید در این حوزه سرمایه گذاری کرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه خیلی افراد در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی و گردشگری تصور می‌کنند اگر بخواهیم تبلیغ شود باید نام بخش را بولد کرد در صورتی که به عنوان مثال باید گنجنامه را در قالب برنامه‌ها به مردم معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار