14. شهريور 1397 - 11:36   |   کد مطلب: 21668
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان از افتتاح ۱۳ مدرسه تا ابتدای مهرماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

فرزاد تیموری ظهر امروز در ‌‌شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در هفته دولت 4 پروژه در سطح استان به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها 16 میلیارد و 420 میلیون ریال بود.

وی از افتتاح 13 مدرسه با 113 کلاس درس و زیربنای 18 هزار متر مکعب تا مهرماه امسال خبر داد و گفت: اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها 180 میلیارد ریال است.

تیموری بیان کرد: در هفته دولت چهار پروژه مدرسه خیریه اخوان، سالن  ورزشی روستای عبدالرحیم، مدرسه رامیشان کبودرآهنگ و روستای قادرآباد با اعتباری افزون بر 16 میلیارد و 420 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. 

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان عنوان کرد:، هنرستان محسنی علی‌آباد، پورمختار لالجین، اسلام آباد، معتمد آباد خزل، حمیدیه نهاوند و غیره بخشی از مدارسی هستند که تا مهرماه افتتاح می‌شوند. 

تیموری از آغاز 6 طرح دیگر در هفته دولت امسال خبر داد و اعلام کرد: با پیگیری نمایندگان استان، چهار مدرسه از بنیاد برکت در امزاجرد، سولان، شهرک شهید بهشتی و دیزج به استان ابلاغ شده است و 4 مدرسه که دارای مشکل تأمین اعتبار بود به نتیجه رسید. 

وی اظهار داشت: با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش و طرح هجرت سه، میز و نیمکت‌های فرسوده با اعتبار 100 میلیون تومان با کمک دانش‌آموزان به چرخه آموزش و پرورش برگشت. 

تیموری عنوان کرد: 2 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خریداری و در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به نیاز مدارس به ایزوگام نیز گفت: 60 هزار متر مکعب ایزوگام خریداری و در اختیار مدارس قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار