11. آبان 1397 - 15:42   |   کد مطلب: 21888
مدير معاونت تاکسيراني و حمل و نقل بار و کالای شهر همدان خبر داد
فعالیت 1500 سرویس مدرسه فاقد ساماندهی‌ در همدان
مدير معاونت تاکسيراني و حمل و نقل بار و کالای شهر همدان از فعالیت یک‌هزار و 500 سرویس مدرسه ساماندهی‌‌نشده در همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

میلاد کریمی امروز با بیان اینکه امسال تعداد قابل توجهی از سرویس‌های مدارس همدان برچسب گرفته‌اند، اظهار کرد: سال گذشته 900 سرویس مدارس ساماندهی شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته خودروهای شخصی و تاکسی برچسب سرویس مدارس گرفته بودند که امسال این مشکلات برطرف شد، گفت: از تیرماه امسال بازرسی‌های دقیقی صورت گرفت و ساماندهی یک‌هزار و 500 سرویس مدرسه انجام شد.

 مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهر همدان با بیان اینکه امسال با افزایش 75 درصدی ساماندهی سرویس مدارس مواجه شدیم، افزود: در حال حاضر 3 هزار سرویس مدرسه دارای برچسب و غیربچسب در سطح شهر فعال است.

ضرورت همراهی اداره آموزش و پرورش در ساماندهی سرویس مدارس

وی با تاکید به اینکه یک‌هزار و 500 سرویس مدرسه تاکنون ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد:در صورت همراهی بیشتر اداره آموزش و پرورش آمادگی برای ساماندهی تمام سرویس‌های مدارس وجود دارد.

کریمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از سرویس‌های مدارس از سوی بازرسان معاونت تاکسیرانی، گفت: بازرسان در سطح شهر پخش هستند و اگر تاکسی‌ها برچسب سرویس، معاینه فنی و... نداشته باشند، آنها را راهنمایی می‌کنند تا اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

وی با بیان اینکه قطعاً اگر تخلفات رانندگان ادامه داشته باشد، برخورد لازم صورت می‌گیرد، افزود: در حوزه سرویس مدارس دو نوع تخلف صورت می‌گیرد که بخشی به راهنمایی و رانندگی مربوط می‌شود.

 مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهر همدان با اشاره به اینکه مواردی از رفع تخلفات سرویس مدارس به حوزه تاکسیرانی برمی‌گردد، تاکید کرد: همشهریان در صورت برخورد با تخلفات سرویس مدارس موارد را به ما انتقال دهند تا برخورد به موقع صورت گیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار