12. آبان 1397 - 19:35   |   کد مطلب: 21892
استاندار همدان گفت: در ۱۳ آبان شاهد حضور بسیار ارزشمند و با شکوه مردم در این راهپیمایی بزرگ هستیم، حضوری که می‌تواند ضربه‌ای محکم بر پیکره تفکر استکبار جهانی وارد کند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

محمدناصر نیکبخت بعداز ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان اظهارداشت: در استان همدان فعالیت‌های مناسبی در عرصه پدافند غیر عامل انجام شده ‌به گونه‌ای که قرارداد طرح جامع پدافند استان با دانشگاه مالک اشتر و طرح جامع شهری با دانشگاه امام حسین(ع) منعقد شده است.

وی با تشریح دیگر اقدامات انجام شده در عرصه پدافند غیر عامل در همدان افزود: خوشبختانه مصوبات برنامه پنجم در 130 دستگاه اجرایی عملیاتی شده و مصوبات برنامه ششم نیز  به دستگاه‌های مربوطه اعلام و در حال انجام است.

استاندار همدان برگزاری مانورها و همایشهای مختلف پیرامون آموزش پدافند غیر عامل،  برگزاری 20 همایش مختلف در سطح استان، سخنرانی پیش از نمازهای خطبه شهرستان‌های استان و تشریح ابعاد پدافند غیر عامل را از دیگر اقدامات استان در این عرصه برشمرد و گفت:خوشبختانه ضمن برگزاری چند مانور، تمام نانوایی‌های استان دوگانه سوز شده و 139 کارگاه آموزشی نیز برای  کارمندان برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه 55 دستگاه اجرایی طرح بررسی نفوذ  از طریق وب سایت را انجام دادهاند ابراز کرد: اعتقاد داریم با اقتداری که نظام اسلامی در حوزه نظامی دارد دشمنان نمی‌توانند آسیبی به ما بزنند اما لازم است در عرصه غیر نظامی و پدافند غیر عامل تهدیدات را شناخته و برای مقابله با آنها برنامهریزی کرد.

نیکبخت تصریح کرد: از سازمان پدافند غیر عامل کشور می‌خواهیم به مواردی مانند افزایش اعتبارات و قرار دادن ردیف بودجه‌ای ویژه برای این موضوع در قانون بودجه  توجه کرده و نسبت به ایجاد پست سازمانی پدافند غیر عامل در شهرستان‌ها اقدام کنند.

 وی با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز عنوان کرد: فردا شاهد حضور بسیار ارزشمند و با شکوه مردم در این راهپیمایی بزرگ هستیم، حضوری که می‌تواند ضربه‌ای محکم بر پیکره تفکر استکبار جهانی وارد کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار