13. آبان 1397 - 9:58   |   کد مطلب: 21894
مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان خبر داد:
جمع‌آوری 298 قلیان از گنجنامه و بلوار ارم
مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: 298 قطعه قلیان و ادوات آن از گنجنامه و بلوار ارم همدان جمع‌آوری شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

حسین خالقی‎مجد  امروز مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان به پاکسازی منطقه گنجنامه و بلوار ارم از قلیان اشاره کرد و اظهار کرد: پنجشنبه هفته گذشته با همکاری مرکز بهداشت و یگان امداد نیروی انتظامی عملیات پاکسازی منطقه گنجنامه و بلوار ارم از قلیان اجرایی شد.

وی از جمع‌آوری 298 قطعه قلیان و ادوات آن در این عملیات خبر داد و افزود: گاهی اوقات طرح بازرسی ضربتی از اماکن عمومی اجرا می‌شود.

مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه متأسفانه در برخی از اماکن عمومی و مسقف گاهی خانواده‌ها مشغول استعمال قلیان هستند، گفت: متاسفانه این موضوع برخورد با مصرف قلیان را مختل می‌سازد.

وی آگاه‌سازی خانواده‌ها را نسبت به مضرات مصرف قلیان مهم دانست و افزود: باید آموزش‌های مستمر در زمینه مضرات قلیان برای خانواده‌ها و قشر نوجوان و جوان در دستور کار قرار گیرد.

خالقی با اشاره به اینکه آگاه‌سازی خانواده‌ها و والدین مهمترین راه‌ حل پیشگیری از گرایش به مصرف قلیان است، خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار