17. آبان 1397 - 11:54   |   کد مطلب: 21917
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان گفت: جانباز ۷۰ درصد سید حسین حسینی پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی، سرانجام ردای سرخ شهادت برتن کرده و به جمع شهدا پیوست.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

از شهادت جانباز سرافرازسید حسین حسینی خبر داد و اظهار داشت: این شهید معزز با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده و در تاریخ 26 فروردین ماه سال 61 بر اثر انفجار مین در منطقه پاوه، پای راست خود را از دست داده و از ناحیه صورت، چشم و پای چپ نیز دچار آسیب می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه از این شهید معزز دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است افزود: این شهید معزز 4   روز پیش برای معالجات بیشتر به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران اعزام شده و سرانجام شامگاه 16 آبان ماه بر اثر جراحات جانبازی ردای سرخ شهادت را برتن کرد.

وی درباره جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سید حسین حسینی نیز ابراز کرد: مراسم تشییع این شهید روز جمعه 18 آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه  از محل حسینیه حضرت امام (ره) تا چهار راه خواجه رشید انجام شده و سپس پیکر مطهر این شهید در گلزاری شهدای همدان و در جوار دیگر شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار