18. آبان 1397 - 12:48   |   کد مطلب: 21923
مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان از 11 ملک وقفی در هفته گذشته این استان خبرداد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

حجت السلام محمد کاروند ،مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: سال گذشته 160 نفر برای نخستین بار توسط اوقاف و امور خیریه استان به مشهد مقدس اعزام شدند که اعتبار آن از محل موقوفات خیر اندیش تامین شد.

وی ادامه داد: هشت دستگاه دیالیز برای درمان بیماران کلیوی از محل موقوفات استان در شهر های کبودراهنگ، رزن، بهار و اسدآباد تهیه شد.

حجت السلام کاروند اظهار داشت: همچنین سال گذشته 45 میلیارد ریال از محل موقوفات استان در حوزه سلامت هزینه شده است که بسیاری از آن به حوزه بیماران سرطانی و کلیوی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه اربعین امسال سه میلیارد ریال برای راه اندازی موکب جهت ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) هزینه شد، خاطرنشان کرد: ساخت بخش 32 تخت خوابی بیمارستان ملایر و همچنین اورژانس این شهر از مهمترین برنامه های این نهاد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با گرامی داشت دهه وقف گفت: امسال گروه های درمانی به 32 روستای همدان رایگان از محل موقوفات بهاءالملک خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری نوشت افزار و البسه برای چهار هزار دانش آموز توزیع شد که در مجموع پنج میلیارد ریال برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان استان هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار