24. آبان 1397 - 14:31   |   کد مطلب: 21948
رئیس هیات تیراندازی استان همدان از معرفی نفرات برتر مسابقات آزاد استانی خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

سیدناصر محمودی رئیس هیات تیراندازی استان همدان افزود: یک‌دوره مسابقه آزاد به میزبانی هیات تیراندازی استان با دعوت از تیراندازان شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقه در چهار راند و با حضور ۵۰ تیرانداز در ۶ بخش مختلف در سالن شهید ضرابیان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده تیراندازان در این مسابقات و استقبال بالای ورزشکاران نوید ظهور نسلی درخشان و همچنین روزهای خوب را برای تیراندازی استان می‌دهد، ادامه داد: این مسابقات در رشته تفنگ و تپانچه بانوان در رده سنی بزرگسال، تفنگ و تپانچه آقایان در رده سنی بزرگسال، و تفنگ و تپانچه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

رئیس هیات تیراندازی استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات تصریح کرد: در تپانچه آقایان و در رده سنی بزرگسالان مهدی موسوی، مهدی پورصالحی و مجید بخشی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

محمودی تاکید کرد:در تفنگ بزرگسالان مردان امیر فانی اول شد، علیرضا احمدی بر سکوی دوم ایستاد و علی گودرزی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: در تپانچه بانوان و در رده سنی بزرگسالان مینا قربانی قهرمان شد، مینا بارانی روی سکوی دوم ایستاد و معصومه خدابنده‌لو عنوان سومی را مال خود کرد.

رئیس هیات تیراندازی استان همدان عنوان کرد: سمانه چایانی، فاطمه چهاردولی و فرشته قدرتی به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته تفنگ بانوان در رده سنی بزرگسالان را تصاحب کردند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار