9. آذر 1397 - 9:02   |   کد مطلب: 22019
فرماندار نهاوند گفت: تاکسی‌های سرگردان در سطح شهر نهاوند باید تعیین تکلیف شوند و ترافیک سطح شهر باید روان سازی شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

مراد ناصری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای ادارای شهرستان نهاوند که در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه حدود چهار الی پنج برابر ظرفیت نهاوند تاکسی در سطح شهر وجود دارد و وجود این تاکسی‌ها در شهر نهاوند بر خلاف سایر شهرهای دیگر باعث ایجاد ترافیک شده است.

وی تصریح کرد: تاکسی‌های سرگردان در سطح شهر نهاوند باید تعیین تکلیف شوند و ترافیک سطح شهر باید روان‌ سازی شود که این مهم تنها با کمک شهرداری و شورای شهر نهاوند حل نخواهد شد و در این زمینه به کمک سایر دستگاه‌ها نیز نیاز داریم.

بیشتر بخوانید

مردم نهاوند از وضعیت راه‌های این شهرستان راضی نیستند

ناصری افزود: شهرداری نهاوند موظف است که پیشنهاد روان سازی ترافیک تاکسی‌های سطح شهر را با مشورت پلیس‌راهور در شورای ترافیک مطرح کند تا تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده شود.

وی با اشاره به بحث ساماندهی دستفروشان سطح شهر، عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان از سطح شهر نهاوند کار دشواری است و باید پای کار بمانیم و به کمک همه دستگاه‌ها نیاز است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: برای ساماندهی دستفروشان از سطح شهر باید بین شهرداری نهاوند و نیروی انتظامی قراردادی بسته شود و همچنین محوطه بزرگ کنار مصلی نهاوند را برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته‌ایم.

ناصری تاکید کرد: قصد داریم که با انتقال دستفرشان به این مکان بخشی از شلوغی بازار خصوصا در میدان ابوذر را به این مکان انتقال دهیم و یک سرمایه‌گذار نیز برای این مکان جذب کرده‌ایم.

وی گفت: کار فرهنگی زیربنا و اساس هر کار دیگری در جامعه است و اگر شورای فرهنگ عمومی شهرستان را درگیر خواسته به‌حق مردم کنیم قطعا کار بزرگی انجام داده‌ایم.

ناصری تصریح کرد: روان سازی ترافیک در سطح شهر و ساماندهی دستفرشان فقط توسط یک یا دو دستگاه انجام نخواهد شد و در این زمینه باید کار فرهنگی نیز صورت بگیرد که در همین راستا این موارد مهم را در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار