15. آذر 1397 - 10:03   |   کد مطلب: 22054
رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان گفت: تعداد دو هزار پروژه در همدان وجود دارد که ۸۲ پروژه استان در حوزه اقتصاد مقاومتی است

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

سید اسکندر صیدایی صبح امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: دستور کار نخست این جلسه ارائه خلاصه ای از وضعیت واگذاری پروژه های استانی به بخش غیر دولتی است که در این راستا در 8 ماهه سال 97 تعداد 88 پروژه آماده واگذاری شده است.

وی بیان کرد: به تفکیک دستگاه‌های اجرایی اداره کل بهزیستی 10 پروژه تکمیل شده، اداره کل منابع طبیعی 36پروژه، آموزش فنی و حرفه ای 2، علوم پزشکی2، جهاد کشاورزی 9، آموزش و پرورش10، شرکت آب منطقه‌ای 4 و شرکت آبفای شهری 15 پروژه را به بخش خصوصی واگذار می‌کنند.

صیدایی با بیان اینکه در مجموع 88 پروژه به بخش خصوصی واگذار می‌شود افزود: از این تعداد 39 پروژه تکمیل شده و 49 پروژه جدید است که تفکیک شهرستانی و موضوعی آن نیز تهیه شده است.

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان به تفکیک شهرستانی این بخش پرداخت و گفت: شهرستان همدان 26 درصد، ملایر و تویسرکان 18، اسدآباد 17، رزن و کبودراهنگ هر یک 5 پروژه و شهرستان بهار دو پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

220 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان فارس در حال اجراست

قم| دولت در واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی تعلل می‌کند

یزد | بخش خصوصی به رفع مشکلات در روستاها کمک کند

تهران| پروژه‌ها با قابلیت واگذاری به بخش خصوصی شامل دریافت اعتبار دولتی نمی‌شود

صیدایی اظهار داشت: دستور کار بعدی ارائه گزارش در مورد سامانه یکپارچه نیپا و سپس در دستور بعد می بایست هر استان تعداد پروژه های اقتصاد مقاومتی را تعیین و در سامانه نیپا قرار دهد که تا کنون حدود دو هزار پروژه در استان داریم که تعدادی از آنها به تعمیر و تجهیز اختصاص یافته و از استان اعتبار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از این تعداد 800 پروژه می‌تواند به بخش خصوصی واگذار شود که این تعداد نیز در 3 رده اولویت‌بندی شده و 82 پروژه به عنوان پروژه اقتصاد مقاومتی در استان معرفی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه استان همدان بیان کرد: علاوه بر چهار کمیته این ستاد در 9 شهرستان استان به ریاست فرمانداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار