9. دى 1397 - 11:04   |   کد مطلب: 22165
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز خاکریز دشمن فضای مجازی شده که با کلمات و تصویر و پیام خود علیه ما شلیک می‌کند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تافع

حمود قاسمی ضمن گرامیداشت ایام الله 9 دی اظهار کرد: برای بصیرت‌افزایی در جامعه همواره شاخص‌هایی وجود دارد که اگر به این شاخص‌ها بدون تعصب و نگاه جناحی نگاه کنیم، جبهه فتنه و غیر فتنه مشخص می شود.

وی ادامه داد: در زمینه فتنه‌انگیزی، دشمن برای اینکه برخی از خودی‌ها را نیز در سیاهی لشکر خود وارد کند، در سال 88 تمام مدل‌های جبهه حق را در فتنه خود طراحی کرده به طوری که در فتنه 88 فتنه گران حتی دو مرجع تقلید نیز برای خود تراشیدند.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: در زمان فتنه اگر کسی می خواست تشخیص دهد که کدام جبهه باشد، مشخص نبود و تنها بصیرت لازم داشت که مردم با بصیرت ما این موضوع را به خوبی درک کردند.

وی گفت: امام فرمود: زمانی که دشمن از ما تعریف کرد آن روز را باید عزا بگیریم پس ممکن است گروهی در کشور با هر شعاری وارد شوند اگر این حرکت آنها موجب تشویق و حمایت دشمنان شد وبه کمک آنها آمد، ملت ما بدانند این جبهه باطل است هرچند اگر ظاهر دین داشته باشد.

قاسمی با تأکید بر اینکه برای کسانی که لج ندارند و نمی‌خواهند در دام فتنه بیفتند، شاخص فوق درست است، افزود: دشمن ما آمریکا و انگلیس اگر از هر حزبی دفاع کرد، باید به آنها شک کنیم مگر اینکه واقعا بی‌بصیرت باشند اما کسی که بصیرت دارد به محض اینکه حمایتی از دشمنان دید، باید جبهه خود را جدا کرده و زیر پرچم نظام باشد.

وی در خصوص اثرات فضای مجازی در ایجاد فتنه نیز گفت: ما باید باور کنیم مشابه 8 سال دفاع مقدس که اسلحه پشت خاکریز دست سربازان داده بودیم، الان دقیقا همان جبهه و خاکریز مجازی شده که سربازان آموزش دیده‌تر و دست آنها به مانیتور است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه اکنون دشمن به جای تیر و ترکش، کلمات شکلیک می‌کند، افزود: باید بدانیم خاکریز دشمن گسترده است و در مانتیورهای خود علیه ما تصویر و پیام شلیک می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از این شکلیک‌ها مستقیم با اعتقادات ما در ارتباط است، افزود: ترکش دیگر فضای مجازی، اخلاقی است  که مرزهای شرعی ما را به هم می‌ریزند و ترکش بعدی اعتیاد بوده تا مردم را از صحنه خارج کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار