19. اسفند 1397 - 23:19   |   کد مطلب: 22516
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما پشتیبان دولتیم اما رهبر معظم انقلاب فرمونده‌اند که خبرگان رهبری باید مطالبه‌گر باشند، گفت: چرا باید در مملکت اسلامی قاچاق کالا همانند آب خوردن باشد؟

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

 آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی ظهر امروز در بزرگداشت چهلمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت آیت‌الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی(ره) اظهار داشت: معنویات آیت‌الله آخوند ملاعلی معصومی(ره) استان همدان را این چنین معنوی ساخت و علمای بعد از ایشان نظیر شهید محراب آیت‌الله مدنی، آیت‌الله ربانی، آیت‌الله موسوی همدانی و آیت‌الله محمدی ادامه دهنده راه ایشان بودند که امیدواریم این چراغ نورانیت و معنویت تا ظهور حضرت مهدی (عج) زیر سایه مقام معظم رهبری مستدام باشد.

وی با اشاره به اینکه برای علمای ربانی و مومن که از دنیا می‌رود ملائکه و آسمان‌ها گریان‌اند، افزود: با درگذشت چنین عالمانی رخنه‌ای در اسلام ایجاد می‌شود که هیچ جایگزینی ندارد.

بیشتر بخوانید

حاجی دلیگانی اثبات ادعای قاچاق گسترده دام را به وزارت اطلاعات حواله داد

نماینده مجلس: عربستان به برخی پول داده که دام‌ را از داخل کشور خریده و خارج کنند

تاکید دوباره استاندار بر برخورد جدی با قاچاق دام در مرزهای کردستان

مدیر حوزه علمیه همدان ضمن تقدیر از زحمات 15 ساله آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، گفت: امیدواریم در روزهای آینده از بیانات و رهنمودهای نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی استفاده کنیم ضمن اینکه حوزه علمیه همواره در خدمت انقلاب، مقام معظم رهبری و نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان بوده است.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه مردم انقلابی همدان قبل از پیروزی انقلاب با دست خالی همراه با عالم ربانی شهید آیت‌الله مدنی جلوی تانک‌هایی که از کرمانشاه به تهران می‌رفتند، ایستادند، بیان کرد: این مردم انقلابی بعد از انقلاب نیز هواره در صحنه و همراه مقام معظم رهبری بوده و هستند که نمونه بارز آن میتوان به تشییع باشکوه پیکر شهید حاج حسین همدانی اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم همدان در انتخابات مختلف نیز همواره حضور چشم‌گیر داشتند، عنوان کرد: این مردم در فضاهای سیاسی، انقلابی و الهی چشم‌گیر داشته‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردمی که همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند از مسئولانی که به قیمت خون شهدا به روی کار آمده‌اند انتظار دارند که به مشکلات مردم رسیدگی بیشتری کنند.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما پشتیبان دولتیم اما رهبر معظم انقلاب فرمونده‌اند که خبرگان رهبری باید مطالبه‌گر باشند، تصریح کرد: چرا باید در ایران اسلامی قاچاق کالا همانند آب خوردن باشد؟

وی اعلام کرد: مسئولان وظیفه جلوگیری از قاچاق را به عهده دارند چرا که مردم در مضیقه تهیه کالاهای اساسی نظیر گوشت هستند.

مدیر حوزه علمیه همدان تأکید کرد: چرا باید بازار به حال خود رها شده؟ و ارز 4200 تومانی داده شود اما برای وارد کردن اجناس با آن قیمت و با یک سود مختصر نظارت نشود؟

انتهای پیام/ش

دیدگاه شما

آخرین اخبار