24. اسفند 1397 - 19:54   |   کد مطلب: 22541
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نهاد نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی باید زمینه شتاب‌بخشی به حرکت دینی و انقلابی را مهیا کند.

به گزارش شبنم ها، بهع نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ، نماینده ولی فقیه در استان همدان صبح امروز و در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدا با بیان اینکه هر چه داریم از شهداست و باید در مسیر اهداف آنها مجاهدانه گام برداشت افزود:: ما تا ابد مدیون شهدا و ایثارگری آنها هستیم.

وی با تشکر از اعتماد رهبری به ایشان در تصدی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان گفت: مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده من گذاشته شده که باید به لطف خدای بزرگ و همراهی مردم آن را انجام دهم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نهاد نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی باید زمینه شتاب‌بخشی به حرکت دینی و انقلابی را مهیا کند اظهار داشت: وظیفه اصلی نهاد نماز جمعه توجه به اسلام، توجه به نظام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و خطاب رهبری به جوانان در این بیانیه افزود: وظیفه اصلی پیشبرد اهداف اصلی نظام بر عهده جوانان است و باید همه در این وظیفه خطیر احساس مسئولیت کنند.

آیت‌الله شعبانی در پایان از زحمات آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی تشکرو بیان کرد: ضمن تکریم ایشان و ارزشگذاری به زحمات، امیدوارم از این به بعد هم بتوانیم از محضر آیت‌الله طه‌محمدی استفاده کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار