26. اسفند 1397 - 18:43   |   کد مطلب: 22555
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان از اسکان مسافران نوروزی در ۱۸ مکان ورزشی همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

کاوه صولتی، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ۱۸ مکان ورزشی در استان همدان تجهیز شده است که از ۵ مکان به شهر همدان و ۱۳ مکان مربوط به شهرستان‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از ۲۹ اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

صولتی بیان کرد: سالن‌های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم‌های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسوولان این سالن‌ها نظارت دارند.

وی در ادامه گفت: به منظور رفاه حال مسافران امکان نصب چادر در سالن‌های ورزشی فراهم شده و این سالن‌ها به امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی مجهز هستند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تلاش کرده است تا در ایام نوروز از ظرفیت‌های سالن‌های ورزشی به بهترین نحو ممکن برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود و امیدواریم مسافران نوروزی سفر خوبی در همدان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار