11. فروردين 1398 - 21:33   |   کد مطلب: 22591
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: برخی رستوران‌های همدان اقدام به پخت غذا با گوشت‌های فاسد شده در تعطبلات نوروزی می‌کردند که با گزارش مردم و اقدام بازرسان از ادامه این تخلف جلوگیری شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

علیرضا حسن پور، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان تعزیرات پس از دریافت گزارش‌ مردمی مبنی بر استفاده برخی رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا از گوشت‌های فاسد و غیرقابل مصرف با حضور در این مکان‌ها به موضوع رسیدگی کردند.

وی افزود: با اجرای طرح گشت نوروزی در بازرسی از 4 رستوران 300 کیلو گوشت قرمز ، ماهی و جوجه فاسد و غیرقابل مصرف کشف و معدوم شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: رعایت نکردن مقررات بهداشتی و شرایط نگهداری موجب فساد و غیر قابل مصرف شدن گوشت‌ها شده بود که پرونده این تخلفات در تعزیرات حکومتی بررسی شده و اشد مجازات برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود

وی گفت: چند روز پیش هم بازرسان این اداره در نهاوند با دریافت گزارش مردمی، محموله  510 تنی ذرت دامی را کشف کردند که با ارز دولتی وارد کشور شده بود، اما مالکش قصد داشت آن را در بازار به نرخ آزاد بفروشد.

حسن پور اعلام کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره 32523442 به تعزیرات حکومتی و شماره 124 به صنعت، معدن وتجارت اطلاع داده و تارنمای t135.ir  هم آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار