15. فروردين 1398 - 18:55   |   کد مطلب: 22599
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۷۲۵ عملیات در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد گفت: در این مدت ۷۸۰ نفر اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۴۰۱ نفر نیروی امدادی جمعیت هلال احمر از ۱۱ تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت داشتند اظهار کرد: این نیرو‌ها در قالب ۱۴۴ تیم عملیات داشتند.

وی با بیان اینکه ۷۲۵ عملیات در این ایام انجام شد گفت: در این مدت ۷۸۰ نفراسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در خصوص خدمات‌رسانی به سیل زدگان نیز بیان کرد: ۵۳۷ مورد تخلیه آب از منازل انجام شد که بیشترین مورد مربوط به شهرستان نهاوند با ۱۳۵ مورد بود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ بسته غذایی یک ماهه به ملایر ارسال شد خاطرنشان کرد: یک قایق نجات نیز به مهاجرآباد ارسال شده است.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۹۰۳ نفر حادثه دیده در این ایام بودند افزود: در ایام تعطیلات نوروزی به ۳ هزار و ۷۵۵ نفر امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۸۰ نفر اسکان یافته در این ایام بودند تصریح کرد: در ایام تعطیلات ۷ نفر فوتی بود که ۴ نفر در حوادث سیل و آب گرفتگی و ۳ نفر در حوادث جاده‌ای را شامل می‌شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تعداد نیرو‌های امدادی اعزامی به منطقه سیل زده را ۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۲ دستگاه موتور روبین، ۲ قلاده سگ تجسس، ۸ دستگاه خودروی کمکدار، یکهزار تخته پتو و یکهزار و ۴۰۰ تخته چادر و ۳ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته اقلام ارسالی به لرستان را شامل می‌شد.

وی از تشکیل ۹ شعبه جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای سیل زدگان خبر داد و افزود: ۴۵ پایگاه جمع‌آوری کمک نیز تشکیل شده که ۴۵۱ میلیون ریال تاکنون جمع‌آوری شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار