16. فروردين 1398 - 19:06   |   کد مطلب: 22605
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت:۲۵ میلیارد تومان برای اشتغال و تولید روستایی جذب شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس  با بیان اینکه ۲۵ میلیارد تومان برایاشتغال و تولید روستایی جذب شده است بیان کرد: در سال جدید با توجه به شعار «رونق تولید» با جذب سرمایه‌گذار برای روستا‌ها موقعیت روستا‌ها ارتقا خواهد یافت.

وی در نشست مشترک همراه با فرماندار، مدیران کل استان، مدیران شهرستان همدان، دهیار و اعضای شورا روستا‌های بخش مرکزی همدان با بیان اینکه نمایندگان بودجه‌های ملی بسیاری را به همدان هدایت کردند اظهار کرد: کمترین توجهات طی سال‌های گذشته به چهار محور گردشگری جاده گنج نامه، ابرو- چشین، امامزاده محسن و سد اکباتان بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار عملیات تعریض راه چهار محور گردشگری همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز مبرم و حادثه‌خیز بودن این محور‌ها از طریق وزارتخانه‌ها مجوز‌های لازم اخذ شده است گفت: با سفر معاون وزیر به همدان برای محور گردشگری ابرو - چشین ۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که باید هرچه سریع‌تر با انعقاد قرارداد عملیات تعریض عملیاتی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل فاضلاب روستای امامزاده محسن (ع) قریب ۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است افزود: عملیات تعریض مسیر گردشگری امامزاده محسن (ع) آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی اتصال روستای انجلاس – ابرو در شرف اجرایی شدن است خاطرنشان کرد: برای عملیات اجرایی تعریض جاده سد اکباتان به مقدار ۸۶ متر مبلغ ۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که امیدوارم تا اواسط سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

خجسته تصریح کرد: با تصویب مجلس روستا‌ها می‌توانند قیر رایگان مورد نیاز را از طریق وزارت کشور، وزارت راه وشهرسازی به دور از محدودیت جذب کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۶ بلایا در دنیا شناسایی شده که از این تعداد ۳۶ مورد در ایران است گفت: همدان سومین استان پربارش کشور بود که با برنامه‌ریزی دقیق و تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران در ابتدای سال جدید با کمترین خسارت مدیریت شد.

وی افزود: دستگاه‌های خدمت‌رسان، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر به صورت جهادی و متحد و با کمک مردم به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند که از این تلاش تقدیر می‌کنیم.

خجسته بیان کرد: با گذشت ۱۴ سال از تصویب انتقال آب شرب به همدان عملیات انتقال آن رها شده بود که با پیگیری از طریق وزارت نیرو این وزارتخانه متعهد شد ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه به منظور انتقال آب شرب از استان‌های همجوار به همدان تخصیص و عملیات انتقال را اجرایی کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار