24. ارديبهشت 1398 - 9:05   |   کد مطلب: 22817
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با ۴۰۰ تومان افزایش ۳۴۰۰ تومان تعیین کرد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

یزدان سیف  اظهار کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با 400 تومان افزایش 3400 تومان تعیین کرد.

وی افزود: به میادین میوه و تره‌بار اعلام شده است که بدون محدودیت شکر مورد نیاز مردم با قیمت 3400 تومان تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: از امروز نیز اعلام شد که اصناف به هر میزانی که شکر به‌نرخ مصوب 3400تومانی نیاز دارند، دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با تداوم این شرایط بازار شکر تا 10 روز آینده به حالت تعادل می‌رسد و قیمت این محصول در بازار کاهش خواهد یافت زیرا موجودی مناسبی از این محصول در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید

توزیع 1400 تن شکر با نرخ مصوب بین بنکداران موادغذایی در تهران

محموله‌های شکر در راه است

سیف گفت: هیئت‌های مذهبی و حتی خانوار در صورتی که مراسم مذهبی دارند، برای دریافت شکر به‌نرخ مصوب و به هر میزانی که نیاز دارند، می‌توانند با دریافت نامه از  تبلیغات اسلامی به شرکت بازرگانی دولتی ایران مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رونوشت شکرهای توزیع‌شده نیز در اختیار سازمان‌های حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و تعزیرات حکومتی قرار گرفته است تا آنها بر روند توزیع، نظارت کنند؛ ما شفافیت لازم را انجام می‌دهیم و مسئولیت نظارت به‌عهده دستگاه‌های یادشده است.

وی در پایان صحبت های خود با تأکید بر تأمین شکر مورد نیاز از کانال تولید داخل و واردات اظهار داشت: تنها در روز گذشته 7 هزار و 300 تن شکر سفید از انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران برای توزیع در بازار خارج شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار